Prima zi de școală s-a terminat, anul acesta o să fie mult mai greu decât mi-am imaginat însă înainte să îmi imaginez ce o să se întâmple cu viața mea apare Stef și Aby.
Stef- Luiza ce spui dacă am merge azi la plimbare?
Aby- Chiar că nu ar strica o plimbare înainte să înceapă școala cum trebuie.
Stef- Deci ce zici mergem?
Lui- Mergem, unde vreți?
Aby- Păi m-am gândit să mergem într-un club dacă vreți știu eu unul fain.
Stef- Mergem!
Lui- Bine, pe la cât vin să vă iau?
Aby- Păi pe la șapte e destul de bine dacă vii.
Lui- No bine atunci, merg după tine și după aceea vin după tine Stef e bine așa?
Stef- Da!
Lui- Perfect atunci ne vedem mai târziu fetelor.
Luiza pornește spre casă gândindu-se cu ce se va îmbrăca azi la club.
Lui- Hei mamă am ajuns!
Mama- Hei scumpa mea, vei că mai târziu merg de acasă că am de făcut un proiect.
Lui- Și eu voi pleca de acasă la club cu fetele.
Mama- Bine scumpa mea să aveți grijă de voi.
Lui- O să avem mamă, îți urez succes la proiect.
Mama- Mulțumesc!
Luiza se învârte în casă ca și un titirez, nu știe ce să facă, dar se pune să mănânce văzând astfel că este ora două se pune să doarmă până la cinci.
Perspectiva Luizei:
-Ma trezesc încet și văd că este cinci m-ai lenevesc câteva minute în pat după aceea merg la baie și îmi fac rutina, observ că și mama a plecat așa că sunt singură în casă după o baie bine meritată merg în camera mea și îmi caut hainele acesteam-ai stau și mă admir în oglindă până observ că este trecut de ora șapte îmi iau telefonul și pornesc spre Aby, după ce o iau pe ea mergem după Stef.
Stef- Arătăm superb.
Aby- Adevărat!
Eu incep să chicotesc când le-am auzit, dar nu am spus nimic către el așa că îmi continui drum, ajungem la club unde erau numai oamenii beți deja.
Lui- E de-abia nouă și oamenii sunt rupți.
Aby- Da cam așa este când vii la club.
Când intrăm mai bine în club îl văd pe băiatul misterios la o masă cu încă doi băieți pe care nu îi cunosc.
Stef- Hei fetelor sunt aici Cris, Casi și încă un băiat ce ziceți mergem să stăm cu ei?
Aby- Da hai să mergem.
Chiar dacă nu voiam să stau cu ei nu aveam încotro dacă amândouă prietenele voiau să stea cu ei așa că eu m-am conformat.
Stef- Bună băieți!
Băieți- Bună!
Stef sa pus lângă un băiat iar eu cu Aby ne-am pus între băiatul pe care îl cunoșteam eu și prietenul acestuia.
Stef- Fetelor el este Cris iubitul meu.Cris ele sunt Aby și Luiza.
Aby & Lui- Incantate!
Cris- El este Silviu și el este Casisper sa vă înțelegeți.
Prietenele mele au plecat pe ringul de dans împreună cu băieții, doar eu cu Silviu am m-ai rămas la masă însă el mă trezește din gândurile mele.
Silviu- Deci fata misterioasă nu m-ai este așa misterioasă.
Lui- Nu, nu m-ai sunt.
Silviu- Deci Luiza câți ani ai?
Lui- Pe bune sunt în clasa a 12 și tu mă întrebi ce vârstă am?
Silviu- Deci ești deodată cu mine ai 19.
Lui- Am 18!
Silviu- Deci ești mai mică, dar răutate la tine e mare văd.
Lui- Asta nu este adevărat!
Silviu- Nu doar puțin, și cum de nu ești pe ringul de dans?
Lui- Pe mine nu prea mă atrag locurile acestea.
Silviu(începe să râdă)- Și atunci de ce ai venit?
Lui- Am venit cu prietenele mele.
Silviu- Vrei ceva de băut?
Lui- Desigur.
Silviu- Alcool?
Lui- Nu, un suc!
Silviu- Revin imediat.
Silviu merge la bar pentru aș lua ceva de băut și în același timp să îi ia și Luizei ceva însă până acesta revine Luiza este întâmpinată de un străin ciudat.
Necunoscutul- Bună frumoaso ce faci?
Lui- Am, ne cunoaștem?
Necunoscutul- Nu, dar nu ai vrea?
Lui- Nu mulțumesc!
Necunoscutul- Dar totuși...
Acesta se apropia din ce în ce mai mult de fată, dar înainte să apuce să pună mâna pe ea acesta este trântit la pământ de către Silviu, acesta însă fără nici o problemă se întoarce și se pune înapoi pe canapea oferindu-i Luizei sucul pe care aceasta la cerut.
Silviu- Am lipsit mult?
Lui- Nu!
Străinul se ridică după jos scuturându-și hainele și privindu-l pe Silviu cu o ură imensă acesta dă să îl lovească însă nu reușește deoarece Silviu știa ce vrea să facă și îl m-ai trântește încă o dată la pământ.
Silviu- Eu te avertizez acum dacă m-ai vrei să rămâi aici pleci de la masa noastră dacă nu m-ai fă asta o dată.
Statutul nu spune nimic doar se ridică și pleacă fără a m-ai spune ceva.
Lui- Pff, asta a fost ciudat.
Silviu- Tu ești bine nu ai pățit nimic?
Lui- Sunt bine nu îți face probleme.
Silviu- Bine nu îmi fac ce zici dacă am pleca și noi pe ringul de dans?
Lui- Hai să mergem.
Aceștia se alătură celorlalți încercând fiecare să se distreze până când Aby sugerează că vrea să meargă acasă însă este dusă de către Casi, Stef și Cris au plecat și ei.
Lui- Mergem și noi?
Silviu- Nu am cu ce să merg acasa, doar dacă îl sun pe verișorul meu să vină după mine.
Lui- Las' că te duc eu.
Silviu- Nu vreau să te abat de la drum.
Lui- Hai numai că nu este nimic.
Silviu- Bine atunci.
Perspectiva Luizei:
-Pornim spre casa lui Silviu, nu știu ce e cu băiatul acesta, dar e destul de misterios din toate punctele de vedere însă cred că asta mă atrage la el destul de mult.
Perspectiva lui Silviu:
-De când am plecat de la club Luiza nu a scos niciun cuvânt iar asta nu prea îmi convine așa că nu vreau să las ca această liniște să se așterne.
Silviu- Pot să te întreb ceva?
Lui- Desigur, ce este?
Silviu- Dacă vorbești cu cineva între timp ce conduci nu te m-ai poți concentra?
Lui- Ba da de ce?
Silviu- Pentru că nu ai scos niciun cuvânt de când am plecat.
Lui- A, nu mi-am dat seama.
Silviu- Și în rest că ești o fată foarte misterioasă ce altceva ar trebui să știu despre tine?
Lui- Păi nu știu exact, nu am de unde să știu.
Silviu- Asta deja e dubios.
Lui- Perfect!
Silviu- Aș putea să îți cer numărul de telefon?
Lui- Nu știu, vezi poți?
Silviu- Mi-l dai?
Lui- Da!
Silviu- Perfect!
-Am ajuns!
Lui- Aici stai?
Silviu- Da!
Lui- Interesant, dar ai grijă cum cobori să nu cazi.
Silviu- Am grijă da până atunci...
Lui- Până atunci ce?
Perspectiva lui Silviu:
-Ma aplec spre ea încet, văd că și-a mărit pupilele când a realizat ce vreau să fac observ că nu vrea să mă sărute și se trage în spate, dar mă opresc brust iar aceasta se încruntă apropiindu-se și ea încet de mine, zâmbesc fără să vreau la cât de aproape suntem unul de altul, dar nu știu ce să fac să o sărut sau nu însă nu vreau să rămân cu asta în gând tot timpul așa că nu îmi pasă ce o să zică.
Perspectiva Luizei:
-Silviu se apropie de mine încet, încerc să mă îndepărtez însă acesta se oprește dintr-o dată și eu ca nebună mă apropii de el, ne uităm unul la altul până când acesta mă săruta, are niște buze dulci și moi iar sărutul lui este atât de pasional încât i-am răspuns la sărut, și eu am rămas șocată de ce am făcut și mă retrag din sărut uitându-mă la el confuză însă acesta incepe să zâmbească.
Silviu- Noapte bună Luiza!
Lui- Noapte bună!
M-ai stau două secunde după aceea pornesc și plec din fața casei lui ajungând acasă, dar în același timp primesc un mesaj.
Mesaj
=>Necunoscut: -Multumesc că m-ai adus Luiza!
=>eu: -Nu ai pentru ce Silviu!
M-ai primesc un mesaj, dar decid să nu îi răspund și mă pun la somn însă nu știu cât de repede o să adorm m-ai ales după ce s-a întâmplat.
CITEȘTI
Drumul spre iubire
RomantikEu vreau sa creez o poveste în care drumul spre iubire este ușur dar la fel de greu!