Capitolul IX

2 2 0
                                    

      Ziua a decurs destul de bine din toate punctele de vedere m-ai ales că nu am avut ore iar dirigintele ne-a ascultat pe toți în parte când am avut de povestit ceea ce am făcut în vacanță.
Dirigu: -Copiii ce ați spune dacă în vacanța de iarnă să mergem la munte noi și clasa Melindei?
Colegii: -Cum să nu mergem domn diriginte, dar câte zile stăm?
Dirigu: -Pai stăm o săptămână, plecăm vineri și venim tot așa vinerea, iar cei care aveți mașină puteți veni cu ea.
Colegii: -Perfect!
    Colegii mei erau foarte bucuroși să audă de o excursie însă eu nu aveam de gând să merg cu clasa lui Bogdan chiar nu voiam să stau cu el timp de o săptămână cu el pe capul meu.
Aby: -Pământul către Luiza, ești acasă?
Lui: -Da sunt acasă ce ți baiu?
Aby: -Mergem în excursie da?
Lui: -Stii bine că nu vreau să merg.
Stef: -Ba o să vii cu noi.
Lui: -Fetelor, știți....
Stef: -Niciun știți, vei veni și punct.
Dirigu: -Fetelor voi veniți, Luiza vii că tu știu că ai mașină?
Stef: -Venim și noi.
Dirigu: -Stef, am întrebat'o pe Luiza nu pe tine, deci Luiza?
     Fetele se uitau la mine intens ca să vadă ce spun, însă eu nu vreau să merg, dar nu mi-ar strica o ieșire.
Lui: -Sincer nu știu, o să vorbesc cu mama și o să vă spun dacă vin.
Dirigu: -Desigur draga mea vreau totuși să știu până mâine ca să pot închiria cabana din timp.
Lui: -Desigur domnule.
Stef: -Ce ore avem mâine?
Dirigu: -Aveți română, geografie și istorie, nu aveți orarul atât de încărcat încă.
Aby: -Pff, mulțumim că ne anunțați.
Dirigu: -Bun copiii, ne vedem mâine.
Colegii: -La revedere!
Stef: -Fetelor ce spuneți dacă am merge în parc?
Aby: -Sună bine, ne luăm un suc și stăm la umbră.
Lui: -Atunci haideți să mergem.
Lucas: -Unde merg fetele?
Stef: -In parc.
Lucas:  -Pot veni?
Lui: -Desigur!
      Pornim noi spre parc și fiecare își ia cate ceva de la magazin și ne punem pe o bancă la umbră și așa începem noi să povestim ce am făcut și pe unde am umblat însă nu durează mult și în parc își face apariția Bogdan, Silviu și încă două fete din clasă de la ei ținându-se de mână, stau și mă gândesc că azi de dimineață voia să vorbească cu mine despre noi iar acum se tine de mână cu alta, iar Silviu observ că se trage de lângă fata care tot vrea să îl atingă, trece pe lângă noi și ne salută pe fiecare în parte după aceea își continuă drumul.
Lui: -Fetelor eu am plecat acasă am de făcut multe azi, ne vedem mâine, bye!
Stef, Aby: -Bye!
Lucas: -Stai Luiza că merg cu tine.
Lui: -Hai atunci!
Lucas: -Nu am vorbit așa multe cu tine din cauza fetelor, dar vreau să te întreb dacă ești bine?
Lui: -Sunt destul de bine, mulțumesc pentru întrebare.
     Lucas este prietenul meu cel mai bun pe lângă Aby și Ștefi, el parcă mă înțelege mai bine pe lângă faptul că e frumos și toată lumea când ne vede împreună susține că formăm un cuplu chiar daca noi doar ne înțelegem bine.

     Lucas este prietenul meu cel mai bun pe lângă Aby și Ștefi, el parcă mă înțelege mai bine pe lângă faptul că e frumos și toată lumea când ne vede împreună susține că formăm un cuplu chiar daca noi doar ne înțelegem bine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Lucas: -Ce ai spune dacă am merge la un suc?
Lui: -Acum?
Lucas: -Da acum.
Lui: -Nu pot merge așa.
Lucas: -Bine atunci ne vedem peste două ore când vin după tine?
Lui: -Desigur!
Lucas: -Bine pitico ne vedem atunci.
     Eu îmi reiau drumul spre casă ajungând foarte devreme însă mama nu era acasă se pare, intru in bucătărie îmi iau ceva de mâncare din frigider și încep să mănânc după aceea urc sus la baie fac un duș și merg să îmi aleg ținuta pentru suc

     Eu îmi reiau drumul spre casă ajungând foarte devreme însă mama nu era acasă se pare, intru in bucătărie îmi iau ceva de mâncare din frigider și încep să mănânc după aceea urc sus la baie fac un duș și merg să îmi aleg ținuta pentru suc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

      Ținuta aceasta este destul de dubioasă din toate punctele de vedere însă îmi place destul de mult, cobor jos și îmi iau telefonul din geantă și îl pun în poșetă însă Lucas mă sună.
    Conversație telefonică: -Lucas*Luiza
-Ești gata?
-Da acum încui ușa.
-Bine că eu te aștept de jumătate de oră.
-Hai că nu ai murit.
-Ce hazlie ești tu.
-Stiu!
      Ies din curte și dau de un Lucas nervos care mă așteaptă însă nu îl prea bag în seamă și intru în mașină pe bancheta din spate.
Lucas: -Iar te pui în spate?
Lui: -Stii că îmi place să stau aici.
Lucas: -Când venim înapoi stai în față!
Lui: -Bine nervosule.
Lucas: -Nu sunt nervos.
Lui: -Nu un drac, zi ce ai?
Lucas: -M-am certat cu Lara iar, cred că deja ce e între noi incepe să cam scârție.
Lui: -Da de ce nu ai luat'o și pe ea cu noi?
Lucas: -Am mers după ea prima dată și mi-a spus că nu are chef să vină.
Lui: -De ce?
Lucas: -Da de unde vrei să știu eu acuma Luiza?
Lui: -Nu știu ce e între voi.
Lucas: -Da suntem deja certați de trei zile, nu îmi m-ai răspunde la mesaje și nici la apeluri, chiar nu știu ce e cu ea.
Lui: -Scuze că îți spun, dar cred că vrea să scape de tine.
Lucas: -Sincer și eu cred asta deja. Hei uitei pe Bogdan și pe Silviu, vezi că îi iau.
Lui: -Ești nebun?
     Lucas se oprește langa ei și îi întreabă...
Lucas: -Hei încotro?
Bogdan: -Da la o plimbare am spus că mergem.
Lucas: -Haideti sus atunci.
Silviu: -Multumim.
Lucas: -Nu aveți pentru ce.
    Bogdan se pune în față cu Lucas iar Silviu în spate cu mine, amândoi fac ochii cât cepele când mă văd în spate tolănită pe banchetă însă Lucas accelerează mașina înainte ca aceștia să iasă.
Bogdan: -Ai spus că ești singur?
Lucas: -Si nu sunt?
Bogdan: -Pai dacă e și Luiza aici nu mi se pare că ești singur.
Lucas: -Oricum nu spunea prea multe.
Lui: -Heiii, pe bune?
Lucas: -Deci băieți veniți în excursie cu noi?
Bogdan: -Cand?
Lucas: Acuma nu știu.
     Lucas cu Bogdan vorbeau în față despre excursie și am aflat până la urmă că vin amândoi, eu însă stau tolănită pe banchetă cu capul în brațe la Silviu acesta este atât de drăguț când întorc privirea spre el și roșește instant, însă eu ar trebui să îl las în pace deoarece este verișorul lui Bogdan, însă înainte să adorm ne-am oprit la o benzinărie ca să alimentăm, Bogdan și Lucas au ieșit din mașină iar eu încerc să mă ridic însă Silviu nu mă lasă.
Silviu: -Unde vrei să mergi?
Lui: -Nicaieri vreau doar să mă ridic.
Silviu: -Bine atunci.
        Dau să mă ridic cu acordul lui însă dau nas în nas cu ochii lui pătrunzători, își bagă mâna stângă în părul meu și aștept să mă sărute însă nu o face.
Lui: -Ai pățit ceva?
Silviu: -Nu știu, vreau să te sărut.
Lui: -Si de ce nu o faci?
         Nu trebuia să îl m-ai întreb încă o dată acest lucru deoarece a început să mă sărute până când am auzit ușa masinii deschizandu-se, intrând astfel Lucas și Bogdan înăuntru, eu cu Silviu eram deranjați totuși că ne-au stricat sărutul însă și speriați pentru că nu voiam să ne vadă, chiar nu vreau să se certe cu Bogdan din cauza mea.
Lucas: -Pitic te-ai trezit?
      Dau eu din cap afirmativ fără să scot niciun sunet, însă nici Silviu nu mă ajuta prea tare deoarece și-a pus mâna pe piciorul meu iar Lucas a observat mișcarea lui însă a condus în continuare până când i-a lăsat pe băieți și noi ne-am văzut de drum.
Lucas: -Tu cu Silviu, ha?
Lui: -Pe bune? Altă întrebare nu ai?
Lucas: -Ai noroc că nu va văzut Bogdan.
Lui: -Dar ce ne-a putea face el nouă știi bine că noi nu m-ai avem nimic împreună.
Lucas: -Stiu asta Luiza însă el nu prea văd că știe asta, el vrea să vă împăcati.
Lui: -Dar eu nu vreau.
Lucas: -Stiu că tu nu vrei însă o să se cam enerveze dacă o să te vadă cu verișorul lui.
Lui: -De parcă el nu m-ai înșelat cu verișoara mea, nu are ce comenta deoarece noi nu suntem împreună.
Lucas: -Luiza, eu știu asta, pe el trebuie să îl faci să înțeleagă.
  

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 22, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Drumul spre iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum