1

54 3 4
                                    

Liam POV

Doriti, doriti ! Vravel som si v hlave.

Nemal som ich nechať ísť riešiť ten biznis s Talianmi. Prechádzal som sa v obývačke a hysterčil som.

Aby som vám vysvetlil o čo ide. Dnes ráno som sa dohodol s tými idotmi, že pôjdu vyriešiť obchod bezo mňa. Tušil som, že sa niečo dokašle a pred minútou mi to potvrdila správa od Zayna. Aj keď mi napísal len toto Postrelený,nepredané,máme  vedel som, že jedného z nich okrem Zayna postrelili, zásielka pre Talianov nebola odovzdaná, ale, že ju majú.

Teraz mi zostávalo čakať, kým sa im uráči dovliecť ich zadky do prenajatého domu.

Netrvalo to dlho a vrútili sa dnu. Videl som ako Niall s Harrym podopierajú trochu bledého Louisa. Hneď som si ho zobral pod starosť. 

"Treba mu vybrať guľku zo stehna, nie je to nič vážne, no stratil dosť krvi," zreferoval mi Niall.

Nestrácal som hlavu a nariadil som ostatným aby mi ho položili na gauč a aby doniesli všetko potrebné.

Stiahli sme Louisovi gate a ubezpečil som sa, že je pri vedomí, upozornil som ho na bolesť a rýchlo som vybral guľku.  Mierne sa trhol, no ani nemukol. Rýchlo som zobral dezinfekciu. Harry mi priniesol vodu a utierku, a ja som mu ňou utrel stehno od krvy. Zayn mi taktiež podal sterilný obväz a ja som ním Louisovi obviazal celú plochu zranenia.  Pomaly sme ho zdvihli a Harry ho zobral do izby.

"Začni rozprávať Zayn," sadol som si k nemu a Zayn začal.

"Všetko išlo najprv v pohode. Len neskôr keď Niall prepočítaval prachy, čo chceli za tú trávu, zistil, že nám ich chceli dať o pól milióna menej. To sme si nemohli dovoliť. Tak nejak som to aj očakával. Totižto pozerali na Nialla veľmi ustráchane. Keď to Niall oznámil jeden z nich vytiahol zbraň. Stihol vystreliť, a Louis sa hodil pred Nialla. S Harrym sme ostatných postrelili tak aby sa nemohli hýbať a ich šéfovi ktorý si ich tam pravdepodobne nájde sme nechali pekný odkaz." na konci sa Zayn usmial a ja som spozornel.

"Čo ste tam nechali ?"

"Iba odkaz nech sa nás nepokúsia viac okašlať, lebo to dopadne horšie ako len zviazané gorily," odpovedal mi Zayn.

"Fajn choď si ľahnúť určite si unavený," ozval som sa a vyhnal som ho na schody.

"Dobrú," počul som ho len povedať.

V dome nastalo ticho a ja som vošiel do kuchyne zamyslený. Prečo by Tobias Bernardi chcel nás obrať o prachy? Počul som o ňom len dobré veci.

Zaoberal som sa stále podobnými otázkami a nevšimol som si Nialla pri stole ako pomaly jedol. Uškrnul sa a poza mňa sa zrazu ozvalo: "Šípková ruženka čo si taká zamyslená ?"

Otočil som sa na neho a chytil sa za srdce.

"Niall aké šoky mi to dávaš ?"

"Mal by si byť opatrnejší," vážne sa na mňa pozrel, no potom sa rozosmial. Keď skončil so svojím smianim sa na mojom výraze spýtal sa ma: " A čo ty ? Ako to išlo s pripravovaním koncertu ?"

"Všetko v poriadku, len musíme prísť poobede trochu skôr, aby sme stihli aj skúšku," odpovedal som a Niall vložil riad do umývačky.

Spoločne sme vyšli schody a rozlúčili sa pred dverami.

Ľahol som si do postele a postupne som začal zaspávať.

Na druhý deň som ako zvyčajne som vstal prvý ráno ja.  Pripravil som ako také raňajky a išiel som zatelefonovať Paulovi.

"Kedy pôjdeme skúšať ?" spýtal som sa ho.

"Prídťe čo najskôr, keďže včera chalani neboli," pokračoval, "dúfam, že sú všetci v poriadku."

"Hej v naprostom," ozval som sa a vypol som ho.

Po schodoch už zliezal Louis.

"V pohode ?" hľadel som na neho a on vytvoril úsmev na tvári.

"Hej diki Liam," vošli sme spoločne za stôl a začali sme jesť.

Počas toho, čo sme jedli raňajky, sme sa všetci zišli pri stole a teraz už v pätici jedli mnou pripravené raňajky.

"Chalani musíme si švihnúť tak šup šup, lebo nám to Paul nedaruje," zatlieskal som rukami.

"Kľud Liam, máme ešte času dosť," optimisticky sa ozval Harry.

"Žiaľ o 20 minút bude zvuková skúška," oponoval som mu.

Niall prerušil našu preťahovačku: "Tak teda švihnime si, lebo dostaneme ešte poza uši."

Nevedela som ako ukončiť kapitolu, no čo už. Ak mi poviete, že Liam na tej fotke nevyzerá ako mafián bude s vami koniec (len tak pre info).   Okej, keďže je 1:50 nejdem sa s tým kašlať a keďže zajtra je normálny školský deň máte tu novú kapitolu. Jupííííí !

Haló ? Ja vás vidím ! Aspoň trochu ste sa mohli usmiať !  No ďakujem pekne...😶😐❤

(už mi šibe) jeeeeeej! 😁 zbohom

haha týmto som zabila 100 slov .. oh yeah !



NO CONTROLWhere stories live. Discover now