3

24 4 7
                                    

Zayn POV

Čo tu chcú sakra robiť ženské?

Poobzeral som sa po tvárach chalanov a všade som videl nejaký druh úsmevu.
Liam a ja sme ako jediní neuvolnili svoje telá. Čo ak nás spoznajú? Čo ak sú to len fanúšičky? Tie nás vystupujú všade...

Ja som si prekrížil ruky na hrudi a ostražito som sa pozeral na päť báb, ktoré sa pomaly približovali k nám.

Boli oblečené celkom vyzývavo, no taktiež tak aby boli pripravené na všetko.

Postavili sa oproti nám s nebojácnými úsmevmi a na ich tvárach sa nezjavila žiadna iná emócia. Zjavne nás nespoznali.

Jedna uprostred začala hovoriť.
Prezrel som si ju a prvé čo pritiahlo moje oči boli jej platinovo blond vlasy. Ďalej mala vyšportovanú postavu, no nebola chudá. Vytrhla ma z môjho okatého prezerania, prehovorením.

„Máte to čo od vás chceme ?" pozrela sa mi priamo do očí a ja som aj z diaľky videl jej modrozelené oči zvýraznené linkou.

„Samozrejme, no najprv chceme prerátať peniaze," ozval som sa ja.

„Iste, Giana " prikývla a rukou ukázala na druhé dievča. Giana ako sme sa dozvedeli bolo vysoké dievča s dlhými hustými hnedými vlasmi. V rukách držala 2 čierne kufre.

Pokynul som rukou k Louisovi a on sa vybral k nej. Na jeho tvári svietil veľký úsmev a pomaly začal sčítavať. Všetci sme napäto hľadeli na Louisa ako prepočítaval. (36+6=38, pochopí len directioner)
Po chvíli sa ohliadol na nás a vyhlásil: „Je to v pohode,"
Tentokrát prišli na scénu Harry s Niallom a Liamom, ktorí museli doniesť tovar z auta.

Zatiaľ ja s Liamom sme stáli oproti piatim dievčatám a spoločne vyčkávali na chalanov. Nikomu nebolo do reči až napäté ticho prerušilo jedno dievča, ktoré začalo niečo afektovane vravieť Giane.
S Liamom sme spozorneli a ja som spoznal jazyk. Je to taliančina, to by mal Liam rozumieť. Postupne mi šepkal o čom dievča rozpráva. Vraj už mali byť niekde inde a nie sa tu zdržiavať s takými blbcami. Chcel som sa ohradiť, no konečne prišli chalani a predali sme im tovar. My sme dostali peniaze a podali sme si ruky.

„Radosť obchodovať," ozvala sa.
„Nápodobne," súhlasil som a každí sme sa vydali opačnou stranou.

Boli sme už v aute a ja som sa konečne pozrel na hodinky.
„Chalani! My nestíhame na koncert!" skríkol som.
Liam taktiež pozrel na hodinky.
„Sakra," zanadával a prikázal Harrymu, „šliapni na plyn!"

Mali sme už len 10 minút na viac než 30 minútovú cestu. K tomu pripočítať ešte čas na dostanie sa k pódiu.

Harry zrýchlil z 90, čo už bolo prekročenie rýchlostného limitu, na 130, čo je dovolené len na diaľnici. Obiehal ako šialený a ja som bol konečne rád, že som pripútaný.

Prišli sme ku hale, kde nás už očakával Paul.
Ešte ani Harry nezastavil a my už sme sa hrnuli von. Obehli sme ho a Harry mu hodil kľúče. Mali sme sklz len 2 minúty. Preobliekli sme sa čo najrýchlejšie, schytili sme mikrofóni a po schodoch bežali na pódium. Nechali sme si pól minúty na rozdýchanie a vystúpili sme na svetlo.

Ozval sa obrovský krik a ja som sa cítil znovu vo svojom živle. Niall pozdravil a podal ospravedlnenie za naše chvíľkové oneskorenie.
Začali sme spievať a premávať sa po pódiu. Mali sme chvíľu prestávku a Harry rozprával vtipy. Svetlo z reflektoru ožiarilo prvú radu a ja som neveril vlastným očiam.

Pretrel som si ich, ešte raz a raz. Opakoval som to dookola a myslel si, že blúznim. Bežal som za Louisom a spýtal sa ho, či vidí to isté.
„Čo by som mal vidieť Zayn? Hlavne kde?" spýtal sa.
Naklonil som sa k nemu a rýchlo oznámil: „Prvá rada, pri Harrym, určite si všimneš,"

Odišiel som od neho preč, nech nie sme tak napadní, no pozeral som sa na jeho reakciu.

Keď to konečne zbadal zarazil sa, no spamätal sa a začal sa znovu usmievať.

Rýchlo mi kývol a ja som vedel, že neblúznim. Tá platinová blondínka je tu!
Porozhliadol som sa a našiel som ich všetky. Boli pri sebe no najviac vynikala práve ona. Následne tam bola Giana, ďalšia bruneta a blondínka a potom jedna ryšavka.
Našťastie všetky dávali pozor na Harryho otrasné vtipy a tak si ma nevšimli.

Museli sme ešte zahrať ďalších 5 pesničiek a inak, čo najrýchlejší vypadnúť z pódia.

Ukončil som Harryho vtip o 2 vlajkách. Očami sme sa pochopili a on neprotestoval.

Zahrali sme poslednú pesničku, poklonili sa a zhasli svetla. Počuli sme ešte úžasný potlesk, no ja som ťahal chalanov čo najrýchlejšie dole.

„Čo sa tu deje?" s nechápajúcim výrazom sa na mňa obrátil Niall spoločne s Liamom a Harrym.
„Poviem vám, keď budeme v šatni," paranoidne som sa poobzeral okolo seba.

Boli sme už v šatni a ja som chcel začať rozprávať, no otvorili sa dvere. Podskočil som na mieste a moje srdce so mnou. Otočil som sa a pre dobro mňa a všetkých som zbadal Paula.

„Chalani, neprezliekajte sa ešte sa musíte stretnúť s fanúšičkami, ktoré majú VIP," utrúsil a znovu nečakal na odpoveď.

„Potom," iba som odsekol a ako rýchlo sme vošli do šatne, tak rýchlo sme aj odišli.

Ahojte! Som strašne rada za tú podporu, ktorú mi niektorí k tomuto príbehu dávate❤️. Posúva ma to ďalej a viac sa mi aj chce. Ešte raz ďakujem❤️.
Pri písaní mám na repeat Small Talk a umieram.
Neviem, prečo som dala Zayna ako zástupcu, keď on je najviac utiahnutý, neviem prečo vie zrazu Liam po taliansky, no táto kniha je plná zázrakov ;).
Myslím si, že možno tušíte čo bude ďalej, ak tak, tak dajte vedieť ⬇️

J.

NO CONTROLWhere stories live. Discover now