Harry POV
Všetci sme so starostlivými pohľadmi nasledovali Zayna. Prišli sme ku Paulovi, ktorý stal pred dverami. Videl, že nie sme v poriadku, hlavne Zayn, no neriešil to a nechal nás stáť pred dverami.
Niall sa zhostil role otvoriť dvere a okamžite ako sme zbadali kto je v izbe, nebolo nám všetko jedno.
"Vitajte! Už sme si mysleli, že ani neprídete. To vám to ale trvalo, skoro som zaspala," začala rozprávať blondínka.
"Ale stíchni už Bianca, nikoho v tejto miestnosti nezaujímajú tvoje keci," ozvala sa znovu platinová blondínka a my sme zatvorili svoje ústa, otvorené od prekvapenia.
Prvý sa spamätal Liam, ktorý nabral odvahu a začal rozprávať: "Tak, keďže ste sa dostali na náš koncert, poznáte naše mená, no mi poznáme iba Gianu a Biancu. Strávime tu min. 20 minút, tak by sme sa snáď mohli spoznať, nie?"
Kým sa Liam spýtal posadali sme si na sedačku oproti babám a čakali na ich reakciu.
"Dobre tak ja som Julietta," predstavila sa platinová blondínka, ktorá sa pred necelými dvomi hodinami rozprávala so Zaynom.
Postupne sa takto predstavili všetky, ktoré sme ešte nepoznali. Druhá bruneta sa volá Angelina a ryšavovláska sa volala Leila.Nachvíľu zavládlo trápne ťaživé ticho, kedy nikto nemal nič povedať a tak som rýchlo vyhŕkol častú otázku. "Odkedy ste fanúšičky?"
"No ja som prišla do fandomu prvá a to v roku 2011," ozvala sa Angelina " následne som tým nakazila Leilu, Gianu a Biancu. Juliette sme sem tak nejak dotiahli, no nejako to prežila, ako vidíte," s úsmevom dohovorila a ja som hľadel na Juliette.
Na jej tvári bola najprv unudenosť, neskôr prekvapenie a na malú chvíľu som zachytil aj červenanie. Musel som sa popod nos usmiať.
Už hrozilo to trápne ticho a ja som rozmýšľal, či sa ich mám spýtať niečo ohľadom našej "práce", no predbehol ma Niall.„Takže keďže ste tak dlho vo fandome, musíte mať z nás piatich jedného obľúbeného!” vyhrkol a úprimne vyzeralo to akoby to vravel za pochodu. „Povedzte nám to,” po jeho slovách som sa na nich pozrel a na ich tvárach bolo jasné prekvapenie. Ostatný chalani to tiež videli a Niall sa rozrehotal ako vždy. Práve vtej najtrápnejšej situácii. Pripadal som si ako v škôlke, keď sme riešili, kto sa komu páči a bolo to potom veľké haló. Myslím si, že aj chalani si to uvedomili a obklopila nás trápna, no aj po odpoveďi túžiaca atmosféra.
Prvá sa ozvala Leila: „No viete keďže nás bolo nakoniec 5, tak sme si vás tak nejak prirodzene rozdelili,” zapýrila sa a pokračovala, „tak môj najobľúbenejší si ty Harry, Biancin neustále kecá o Niall, Angelina o Louisovi, Juliette prischol Zayn, nič proti tebe, no ona nenamietá a nakoniec Giana. Tá neprestane rozprávať o Liamovi,”
Po chvíli sa ako prvý chcel ozvať Louis, no prerušilo nás otvorenie dverí.
„Pome chalani! Už prešlo 20 minút a na nás čaká autobus,” prišiel jeden zo sekuriťákov a čakal nás pri otvorených dverách.
Keď odišiel, postavili sme sa všetci z povedzme si otvorene nepríjemne tvrdých sedačiek. Poďakovali sme babám a aj ony nám.
Keďže nás naozaj tlačil čas rýchlo sme vyšli z miestnosti a ponáhľali sa k už pristaveným tour autobusom. Ideme do poslednej zastávky našej tour a to je Londýn. Potom budeme mať aspoň na mesiac pokoj. Síce neviem ako to všetko bolo vyriešené s manažmentom stalo sa a tak za posledné 4 roky budeme mať najdlhšiu prestávku od našej kariéry. Klamal by som ak by som povedal, že sa na to neteším.Ležal som na posteli a písal Gemme. Rozprával som jej o dnešnom turné, no vedel som, že si to pozrie až ráno, pretože je noazaj na ňu neskoro. Aj na mňa už je. Padajú mi viečka s každým napísaným slovom. Dal som teda mobil pod vankúš a už som chcel zaspať, keď sa ozval podobnou ležiaci Liam. Myslel som, že už dávno spí. Povedali sme si dobrú noc už minimálne pred hodinou.
„Vieš čo mi na tom všetkom nesedí?” unavene povedal a ja som si pretrel oči aby som naozaj neupadol do spánku.
„Na čom a čo Liam?” „Na tých babách samozrejme! Neboli ako normálne faninky! Po prvé nejačali ako šialené keď nás videli, po druhé nechceli žiadnu fotku. Ešte som nevidel fanúšičku, ktorá by nespravila ani jedno.” „Bože Liam, prosím nematuruj teraz nad tým, možnoo” nachvíľu som sa odmlčal, „Ale nič Liam, neviem som unavený tak prosím vyriešime to zajtra, áno?” „Dobre, dobrú noc.” „Dobrú noc aj tebe,”Ježiši som taká šťastná, že som túto kapitolu dopísala 😂 Idem písať ďalšiu aby som potom znovu nepridala kapitolu skoro o 2 mesiace neskôr, možno viac. Naozaj sa ospravedlňujem aj keď nemyslím, že to nakoniec niekoho ešte baví.
Stay safe ❤️
YOU ARE READING
NO CONTROL
FanfictionLiam Payne, Louis Tomlinson, Harry Styles, Niall Horan a Zayn Malik si užívajú najlepšie časy života s jedným malým tajomstvom.