Túlfeszített állapot

5 0 0
                                    

                                            2019.április.25

Sokszor az embert elkapja egy érzés és elkezd gondolkodni az élet nagy dolgain,nevezzük nosztalgiának.Most képzeld el magad egy tavaszi délután ,egy kertben függőágyban ringatózva s bőrödbe szívva a nap édes sugarait.Azon merengsz,hogy a ez a világ milyen nagy és hatalmas ,és te csak egy pórszem vagy benne .Eközben a világon valaki épp most születik vagy hal meg ...mert ez az élet rendje.Az élet egy előadás ,akár egy színpadon játszott darab,minden élesben megy és nincs módod javítani az elrontott tetteiden,vagy ha mégis,talán már túl késő.Mindenki más eséllyel indúl neki az életnek ,mindenki más-más céllal születik,úgy vélem mindenkinek joga van látni ezt a világot,a bolygót ,ezt a Földet.Lehet egy kis házban élsz,vagy egy hatalmas luxus villában a milliomos negyedben , vagy éppen alig élsz meg egyik napról a másikra ,de ott vagy valahol a világban ,élsz és létezel ,szerves része vagy a világnak .Bíztos gondoltál már arra,hogy te úgy élnéd más életét csak,hogy többet láss abból ahogy ő éli mindennapjait.Vannak emberek akik annyira szánalmasak és olyan szűk látókörrel rendelkeznek,hogy szinte már antiszociálisak.Nem mernek kimozdulni az otthon melegéből csak,hogy ne kelljen kollaborálniuk más emberekkel.Számukra érintkezni a világgal megterhelő .Ez képtelenség !Mindenkinek joga,esélye van többet látni a világból,és ha már ott a lehetőség miért ne lehetne kihasználni ,hiszen sok embernek nem adatik ez meg.A világ túl nagy ahoz,hogy elzárd.Felteheted a kérdést,hogy Isten miért teremtett ekkora élettel teli bolygót ,ha te nem láthatod minden porcikáját?Azt hiszem ez örökre egy költői kérdés marad.Lehet,hogy már elmúltál tizennyolc,de még sohasem látta a tükör tiszta tengert ,a világ leghíresebb városait ,épületeit .fogalmad sincs milyen lehet egy napot eltölteni egy egzotikus helyen.Tudod miért?A válasz egyszerű :csóró vagy és nincs neked elég abból ,ami ehez a világhoz kell,nem lehetsz egyenlő sem az irányítóival ,sem másokkal.Életünknek nagy része értelmetlen ,önmagát megsemmisístő ingadozás és hiábavalóság ,káosszal küszködünk kivűl és belül,és mégis hisszük,hogy van lehetőségünk ebből a kaotikus világból nyernünk valamit .Hisszük,hogy a létezésünknek nyomós oka van,ezért valamit tennünk kell.Minden ember egy céllal jön a világra,amit idővel fel kell fedezzen.Akárhol,akárki is vagy élned kell.

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Oct 08, 2019 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Pergamenre hányt szavakDove le storie prendono vita. Scoprilo ora