36

9.4K 612 464
                                    

10k olmuşuuz. 🎉 Ayrıca #taelice etiketinde günlerdir bir numarayız. Teşekkür ederim, bütün desteğiniz ve beni oldukça motive eden bütün güzel yorumlarınız için. 💜

𓍯

"Lisa?"

"Ne oldu?" Diye çığlık attım endişeyle. "Açıklandı mı?"

"Lis—"

"Kim açıkladı? YG mi BigHit mi?"

"Li—"

"Şirketi mi basmışlar? Seoul meydanında fotoğraflarımızı mı yakıyorlar? Sınır dışı edilmemiz için kampanya mı başlatılmış?"

"L—"

"Cücelerin eski bir geleneği olan yüzüğe saç sarıp tükürerek o kişiye atmalı lanetleme yöntemiyle Başkan'ı taşladıkları için ayrılmamızı mı istiyor yoksa?"

"TANRI AŞKINA KES SESİNİ LALİSA KOCA AĞIZ MANOBAN!"

Olduğum yere sinerken susup korkuyla Jennie'ye baktığımda sonunda sustuğum için Chaeyoung gözlerini devirerek derin bir nefes verdi ve arkasına yaslandı. "Teşekkürler tanrım ve teşekkürler Jen."

"Bana neden böyle davranıyorsunuz?!" Diye yükselerek yerimden fırladım bir anda. "Zaten stresten ölüyorum! SİZİN BENİ RAHATLATMANIZ GEREKİR BAĞIRMANIZ DEĞİL!"

"Zaten onu yapmaya çalışıyoruz jöle beyinli. Bir sus da dinle."

"Ha," diyerek bağırmaya devam etmek için açtığım ağzımı kapattım ve yerime oturdum. "Tamam o zaman."

Jennie bana bir süre baktıktan sonra şaşkın bir gülüşle nefes vererek başını iki yana salladı.

"Neden bu kadar gerginsin, Taehyung'la bir ilişkin olduğu bilinsin istemiyor musun?"

"Bak," diyerek lafı devraldı Jisoo. "Favori çiftim olduğunuzu ve bunu tüm dünyaya bağıra bağıra ilan etmek istediğimi inkar etmeyeceğim. Ama eğer bunun olmasını istemiyorsan sonuna kadar arkanda dururum Lili. Tamam biraz başının etini yerim ama olsun, kararını desteklerim neticede." Son cümlesinde dudaklarını büzüp omuz silktiğinde genişçe güldüm.

"Neyden korkuyorsun Liz? İlişkinizi açıklayacağınızı söylediğiniz günden beri diken üstündesin."

Üçü de endişelerini sıraladığında derin bir nefes alarak omuzlarımı düşürdüm. Evet, korkuyordum, endişe ediyordum, çekiniyordum, geriliyordum. Ama bunların hiçbiri bilinmesini istemediğimden değildi.

"İnsanların tepkilerinden çekiniyorum." Dediğimde, "O kitap yayımlandığından beri insanlar birlikte olmanız için deliriyor farkında mısın?" Dedi Chaeng.

"Sorun da bu ya işte Chaeng!" Dedim tüm karmaşıklığımı sesime yansıtarak. "Gerçek olursa aleyhimize dönmelerinden korkuyorum. Sadece bir kehanetten ibaretken destekliyorlardı ama ya gerçek olunca tam aksini yaparlarsa?"

Konuşmak için ağzını açtığında sözlerime devam ederek susturdum onu. "Derdim nefret almak falan değil. Ama eğer olumsuz tepkiler gelirse şirketin aramıza girmeye çalışmasından korkuyorum. Anlıyor musunuz? Taehyung ile sizin aranızda bir seçim yapmak zorunda bırakılmaktan korkuyorum."

Bu kadar sulu göz bir insana dönüşmüş olmam canımı sıkarken gözyaşlarımı geri itmek için başımı tavana kaldırdım. Üçü de sevimli sesler çıkararak bana sokulurken gözyaşlarıma rağmen gülümsedim. "Menajer Kang şimdi bizim için deli oluyor ama onun gelirine etki edecek herhangi bir olumsuzlukta aramıza girmek için elinden gelen her şeyi yapacaktır. Bizi incitmelerinden... çok korkuyorum."

Save the Date | taeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin