❄️Zihnim uykudan sıyrılmaya çalışırken gözlerimi açmadan yatakta biraz gerindim. Az sonra, sıyrılmayı biraz başarmış olacağım ki gözlerim bir anda açıldı ve yatakta hızla doğrulup etrafa baktım.
Yatağımdaydım.
Yanımda da Kim Taehyung falan yoktu.
Dün gece tüm olanlar bir rüya olabilir miydi? Lakin fazla gerçekçi geliyordu. Öyleyse yatağımda ne işim vardı? Taehyung'un üzerini örttükten sonra direkt gidip salonda uyumuştum.
Tamam, pek direkt gelmemiştim. Yani, uyurken biraz izlemiş olabilirim. Azıcık. Çok az. Çok güzel göründüğünden değil, sadece şaşkınlıktan. Her neyse, neticede dün gece yatağımda değildim.
Kafa karışıklığıyla kendimi yatağa geri bıraktığımda oflamak için derin bir nefes almıştım ki ciğerlerime dolan kokuyla aldığım nefesi tutmak zorunda kaldım.
Buradaydı.
Rüya değildi ve yastığım buram buram Taehyung kokuyordu. Gözlerimi kapatıp o kokuyu ciğerlerime hapsedercesine içime çekme isteğiyle dolsam da; bunun dibine kadar yanlış olduğunu biliyordum.
Fakat birkaç saniye daha düşünürsem, dünyanın en doğru şeyi olduğuna karar vereceğimi de adım gibi biliyordum. O yüzden, kendime düşünme fırsatı tanımadan yataktan kalkıp salona geçtim.
Ne o vardı, ne de ondan bir iz. Evin diğer bölmelerine de göz atıp gittiğine emin olduktan sonra mutfağa geçip bir bardak su doldurdum.
Suyu içerken zihnime akın eden görüntüler gülümsememe sebep olurken mesaj bırakmış olabileceğini düşünerek odama geçtim.
vantae: Dün gece uyuya kalmışım. Nasıl oldu bilmiyorum, seni zor durumda bıraktıysam üzgünüm.
Bir süredir gülümseyerek mesaja baktığımı fark ettiğimde başımı iki yana sallayarak toparlandım ve klavyeyi açtım.
lalalisa: Sorun değil. Asıl ben üzgünüm, uyandırmayarak seni zor durumda bıraktıysam eğer.
Uygulamadan çıktım, ama ekranı kilitlemeden bildirim çubuğunu aşağı çekip beklemeye başladım. Ben ne yapıyorum demeye kalmadan, cevap geldi.
vantae: Uzun zamandır uyuduğum en güzel uykuydu:)
Pekala, buna nasıl bir cevap vermem gerekiyordu? Her yöne çekilebilirdi bu mesaj. Çekebileceğim en zararsız yere çekerek, yatağımın çok rahat olduğuna kanaat getirdim.
Mesaja tıklamış olsam da ne yazmam gerektiğini hala bilmiyordum. Bir süre çevrimiçi yazısına bakarak ilham gelmesini bekledim. Lakin ilham perileri yanlış adrese gitmiş olacak ki, az sonra yazıyor... yazısı belirdi.
vantae: Bu akşam müsait misin?
lalalisa: Ne için?
vantae: Konuşmamız gereken şey için.
lalalisa: Tanrı aşkına, gerilim yaratmasan da direkt söylesen olmuyor mu?
vantae: Ben direkt söylemeye gelmiştim zaten.
vantae: Sen beni sıkıştırmaktan dinlemeye fırsat bulamadın sadece. 🤓
Ah, cidden! Beni sinir etmeye çalıştığının farkındaydım ve ne yazık ki başarılı da oluyordu. Ben yanlışlarının arkasında sapasağlam durabilen bir insan değildim ki, sadece unutulsun ve bir daha asla gündeme gelmesin istiyordum. Çok mu şey istiyordum gerçekten?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save the Date | taelice
Fanfic"Belki de tüm dünyanın, senin bana ait olduğunu düşünmesi hoşuma gidiyordur?" 290919 kim taehyung x lalisa manoban © Tüm Hakları Saklıdır bitiş: 19.11.19 hayrankurgu #1 25.01.2020 taelisa #1 6.10.19 taelice #1 12.11.19 btsv #1 bangtanpink #1 bangpi...