Merhaba! Kontrol etmeye vaktim olmadı, umarım hata yapmamışımdır. Umarım beğenirsiniz, keyifli okumalar. 💜
𓍯
Taehyung lirikal bir dans hareketiyle beni kendine çekip başımı omzuna yaslayarak, "I'd like to think it's how you lean on my shoulder," diyerek partını söylemeye devam ettiğinde nefesimi tuttum. Bu ilk canlı sahnemizdi ve dans ediyor olmasam heyecandan düşüp bayılacağıma yemin edebilirdim. Kollarının arasından çıkıp geri geri yürümeye başladığımda peşimden gelerek çeneme yerleştirdiği parmağıyla göz göze gelmemizi sağladı ve alnını alnıma yasladı. "And how I see myself with you."
♪ Omzuma nasıl yaslandığını düşünmek istiyorum,
Ve kendimi seninle nasıl gördüğümü ♪"I don't say a word," diyerek sözü teslim aldığımda birbirimizden uzaklaşıp kendi dans hareketlerimizi yapmaya başladık. "But still, you take my breath and steal the things I know,"
En sevdiğim kısıma gelmek üzereyken kendimi geriye doğru bıraktığımda Taehyung beni yakalayarak kaldırdı ve ayakta durup birbirimize baktık. "There you go, saving me from out of the crowd."
♪ Tek kelime etmeyeceğim
Ama yine de, nefesimi kesiyorsun ve bütün bildiklerimi unutturuyorsun
İşte böyle, beni kalabalıktan çekip çıkarıyorsun ♪Koşarak Taehyung'un kucağına atladığımda çığlık sesleri her yeri doldururken, tüm sesleri bastıran sesimizle nakarata girdik.
"Fire on fire,
would normally kill us
With this much desire,
together, we're winners,"♪ Ateş üstüne ateş,
normalde bizi öldürürdü
Ama bu denli tutkuyla,
birlikte, kazananlar biziz ♪Sahnede, binlerce insanın önünde de olsak bana dokunduğu an, her şey duruyordu sanki. Ne çığlıkları duyabiliyordum ne söylediğimiz şarkıyı; sadece onu ve dokunuşlarını hissediyordum.
"They say that we're out of control and some say we're sinners
But don't let them ruin, our beautiful rhythms,"♪ Kontrolden çıktığımızı söylüyorlar ve kimisi de günahkar olduğumuzu
Ama onların aramızdaki güzel ahengi mahvetmelerine izin verme ♪Şarkıyla birlikte dansımız da yavaşlayıp yakınlaşırken tüm seyircilerin yarına seslerini kaybetmiş olarak uyanacağına emindim artık.
"'Cause when you unfold me and tell me you love me
And look in my eye"♪ Çünkü bana içini döktüğünde, beni sevdiğini söylediğinde ve
gözlerimin içine baktığında ♪Birbirimizin kollarını tutup ben kollarımızın altından geçerek oldukça yakın bir şekilde göz göze gelmemizi sağladığımda, Taehyung hafif bir gülümsemeyle devam etti ve ben ona aynı hafif gülümsemeyle karşılık verdim.
"You are perfection, my only direction
It's fire on fire, mmm
It's fire on fire"♪ Mükemmelsin ve benim tek yolumsun
Ateş üstüne ateş, mmm
Ateş üstüne ateş ♪Şarkının ikinci kısmını da söyleyip nakaratı bir kez daha, daha büyük bir tutkuyla söyledikten sonra şarkımızı bitirirken, kollarımız birbirine dolanmış ve sırtım Taehyung'un göğsüne yaslanmış bir şekilde dansımızı da bitirdik ve çığlık sesleri eşliğinde sahne karardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save the Date | taelice
Fanfiction"Belki de tüm dünyanın, senin bana ait olduğunu düşünmesi hoşuma gidiyordur?" 290919 kim taehyung x lalisa manoban © Tüm Hakları Saklıdır bitiş: 19.11.19 hayrankurgu #1 25.01.2020 taelisa #1 6.10.19 taelice #1 12.11.19 btsv #1 bangtanpink #1 bangpi...