Gənc qız

94 5 6
                                    

Hər yaşın öz çətinlikləri var. 13-16 yaş arası daha çətin olur. Oğlanın yeniyetməlik dövrü çətindi həmçinin qızında oğlanın siqaret, alkaqollu içkilər,narkotika, nəşə və s kimi pis vərdişlərə qoşulmaları valideynlərin ən böyük qorxusudu qızlar isə yaşından tez sevməsi namusuna söz gəlməsi valideynlərin ən böyük qorxusudu.

Bir qız var idi bu qız hədsiz çılğın deyib gülməyi sevən həyatı doya-doya yaşayan biri idi. Onun üçün oğlanlar qardaş qızlar isə bacı idi. Hər kəs sevgidən danışanda o saf saf baxardı düşünərdiki "GÖRƏSƏN SEVGİ NƏDİ? "
Sonra öz-özünə deyərdi əşş mənə nəyee sonra "depresiya " sözün öyrənir sonra yenə öz-özünə düşünür "DEPRESİYA NƏDİ?!" yenə bir şey anlamayıb öz həyatına davam edərdi. Ən çox futbol oynamağı, insanlarla söz güləşdirməyi sevirdi. Artıq qızın 13 yaşı oldu və məktəbdə sevgi söhbətləri başlıyır qız isə çox qəşəng olur əslində qız özünü çooxda gözəl sanmırdı ətrafindakılar onu çoox gözəl sanırdılar amma qız bir az özünə çoox güvənnən və eqolu biri idi. Qızı sevməyə başlıyırlar qız isə bunu heç istəmir qız oğlan sayağı qız idi. Bu söhbətləri qardaşı öyrənir və qıza qadağa qoymağa başlır qız isə özünü çoox pis edir sanki çoox pis bir iş görmüş kimi amma qızın bu sevgi söhbətlərindən heç xəbəridə yox idi ...

+(qız qardaşından soruşur ) axı mən nə eləmişəm mənə niyə qadağa qoyursan?
- (qardaşı cavab verir) düz deyirəmdə! onlar niyə səni sevirlər?!!
..... artıq qızın 14 yaşı olur qız heç nə olmamış kimi yaşamağına davam edir amma əvvəl ki kimi də ola bilmir :( hey düşünürdü mən kimə nə eləmişəm ki mənim həyatım belə oldu?
heç kimi üzmədim mən, özümü üzdüyüm qədər
Qızın qardaşı ilə arası əvvəl ki kimi deyildi daha soyuq idi . Qız isə belə yox daha mehriban daha istiqanlı daha deyib gülməklərin istiyirdi düşündürdü
Mən harda səhv etdim? Kaş heç dünyaya gəlməsəydim kaş heç doğulmasaydım deyə hər gün üç dəfə düşünürdü hər gün intihar etmək keçirdi ağlından amma eləmirdi düzələr deyə gözlüyürdü və ortada heç bir şey yox idi. Həyat o qədər boş və maraqsiz idi ki yaşamağa təqati qalmamışdı heç bir şey etmədən yorula bilir insan, düşündükləri ağır gəlir məsələn bütün gün öz-özünə danışardı etdikləri, etmədikləri,etmək istiyib edə bilmədikləri hey düşünürdü... ailədə onu dəli, əhlikef, öz aləmində olan, ərköyün, kobud və dalaşqan əslində isə bu xüsusiytlərin bəziləri onda vardı. Bu qızın böyük xəyalları vardı olmayacaq şeylər xəyal edərdi olmiyacaq insanlarla öz aləmində söhbət edirdi (şizofren biri deyil) yenə qardaşı ilə sözləri üst-üstə düşmür buna səbəb isə qızın sosiyal şəbəkəsi vardı və burdan qıza bir oğlan dostluq atmışdı bunun üçün əsəbləşdi (indi düşünürsünüz ki bu normal bir şeydi haqlısınız)amma oğlan qızın sinif yoldaşı idi və qızı əvvəllər sevmişdi qız "yox"dedikdən sonra sevmədi. Qız qardaşı ilə bu münasibətlərə artıq dözməyərək intihar etmək qərarına gəlir və sonra düşünür "axı intihar etmək günahdı" sonra gecə bir xeyli düşünür intihar edim yoxsa etmiyim?
Sonra isə bu düşüncə ilə qız yuxuya getmişdi saat 13:33 hər kəs günorta yeməyi yeyərkən o səhər yeməyi yeyir
Yeməyini yedikdən sonra öz otağına çəkilir hər zamankı kimi öz-özünə danışırdı baxırdı həyatına həyatının heç marağı yox idi. Ağlmaq istiyirdi amma birdən otağa kimsə daxil olsa niyə ağlamısan? sualına nə cavab verəcəkdi bilmirdi ağlamaq işini gecəyə saxladı. Və düşdü həyətə bir ağaca çıxdı başladı ordan ətrafı seyr etməyə mənzərə çoox gözəl idi. Hər nəsə artıq qardaşı oxumaq üçün başqa şəhərə gedirdi bu bacısı üçün çoox çətin idi amma heç fikir vermirmiş getdiyi üçün çoox xoşbəxtmiş kimi davranırdı əslində isə qız çoox pis olmuşdu axşam oldu hamı şam yeməyin yedikdən sonra hamı öz otağına çəkildi bacı və qardaş eyni otaqda qalırdılar. Qardaşı bütün gecəni qulağında qulaqcıqda keçirdi qız isə əlini yumruq şəklinə salıb və ağzına salaraq heç kəs onun səsini eşitmiyəcəyi tərzdə ağlamağa başladı və səhər oldu qardaşı evdə hamı ilə görüşdü bacı qardaş isə bir-birbirləri ilə heç nə olmamış kimi heç görüşmədilər elə belə sağol dedilər
Və qardaşı getdi ....

Qız onsuz çoox darıxırdı əslində onlar bir arada olanda heç danışmazdılar ancaq dalaşardılar. Qardaşı hər ay gəlib onlara baş çəkərdi çoxda ünsiyyətə girməsələrdə elə belə danışardılar.
Qızın həyatdan küsmə səbəbi isə oğlanların onu sevməsi idi o sevgi yox dostluq istiyirdi. Qız sevginin ancaq oğlanların aldatığın qızlara boş ümid verib sonra isə yarı yolda qoyacağını sanırdı əslində oğlanların 99.98% belədir. Amma qız artıq böyümüşdü 14 yaşı vardı. Günəş parlarkən hər kəs səni sevə bilər, unutma. Amma kiminsə həqiqətən sevdiyini öyrənmək istiyirsənsə onda fırtınaları gözlə.

Yorum yazın davamı gəlsin oyda verin

YeniyetməlikWhere stories live. Discover now