Artıq qız yay tətilin bitirmişdi səyahətdən evə qatmış əvvəlki dərslərini təkrarlayır otağında vaxt keçirirdi. Artıq məktəb başlamışdı o, uşaqları görəcəyi üçün çox həyəcanlı idi və məktəb qapısının ağzına çatdı. Dərindən içini çəkərək sağ ayağı ilə içəri daxil oldu. Uşaqlarla salamlaşıb qutardıqdan sonra müəllimlər dərsə girməyə başladı və tənəffüs olduğunda uşaqlar qaçaraq çıxdılar.
Direktor onu otağına çağırdı və onu yarışlara göndərəcəyini bildirir.
Qız isə üzgüçü olduğunu heç kimə deməmişdi. bəs direktor hardan bilirdi? Hər nəsə dedi və uşaqların yanına qaçdı onlarla deedi güldü çox xoşbəxt hiss edirdi.
Artıq noyabr ayının ortalarında direktor onu yarışa gedecəyini deyir.
Qız yarışa gedir və birinci olur. Yarışdann ona 50 manat pul verirlər o , isə qazandığı pul ilə sinif yoldaşlarına hədiyyələr alır. Və evə qayıdır çoox yorğun və halsız idi. Evə gəlib yemək yemədən yatdı o oyandığında saat 17:43 idi. Başladı dərslərini eləməyə bütün dərslər bitdi amma zibilə qalsın ki kimyanı oxuyurdu amma yadında saxlaya bilmirdi. Əsəbləşib divara 2 3 yumruq vurdu yenidən oxumağa başladı o kitabln üstündə yuxuya gedibmiş durub gördüki hər yeri ağrıyır boynu dönmürdü amma təsüf olsun ki kimyanı bilmirdi. O dərsə getdi amma ayağı getmirdi 1ci saat riyaziyyatı keçdikdən sonra kimya dərsi idi o gözünü yumub dua edirdi ki müəllim gəlməsin və duası qəbul olmuşdu müəllimin ayağı sınmışdı o sevincdən nə edəcəyini bilmirdi . Uşaqlara imtahan keçirləcəkdi o isə nə edəcəyini bilmirdi onları imtahan üçün başqa yerə apardılar binanın qabağında uşaqlarla birlikdə dayanmış söhbət edirdilər birdən qara paltarlı bir adam qıza doğru yaxınlaşdı və ona bir kağız verib qaçdı qız isə heyrətlə baxırdı o zərfin içində nə yazıldığını çoox fikirləşirdi amma bilmirdiki nə olar.Və o zərfi açdı...
KAMU SEDANG MEMBACA
Yeniyetməlik
Fiksi RemajaSizə yeniyetmə bir qızın həyatı haqqında yazacam və inanıram ki bəzilərin sizdə eləmisiz və düşünmüsüz . uzun uzun yazmaq istəmirəm kitabı oxuyun və şərhləri əlavə eliyin və basqa nə haqqda olmağın istiyirsizsə əlavə edin :)