BÖLÜM 3

63 5 1
                                    

Qızın artıq pisxologiyası pozulmuşdu. Dəli kimi idi gözün zilləyib ətrafa baxırdı öz-özünə gülürdü sonra nəyə güldüyünü düşünürdü amma nəyə güldüyünü belə bilmirdi ağlını itirmiş şəkildə fırlanır dağılmış saçları gözlərinin önünə tökülmüşdü. Sevdikləri tərəfindən güvəni qırılmış şəkildə yaşayırdı "bu gün ölərəm sabah ölərəm" deyə düşünürdü ....
Hər kəs ona məslət verirdi amma bir insanın qəlbi qırıldıqdan sonra ona heç kim məsləhət verə bilməz. :(
Yaşadığları o qədər ağır gəlirdiki yaşamağa taqəti qalmamışdı keçirdi güzgünün və gördüyü mənzərə "ondan əvvəl həyatdan bezmiş biri" görünürdü.İnsan  bəzən nə aşiq olar nə də dərdli insan bəzən yorğun olar. Hər kəs onu dəli adlandırırdı amma onu dəli eliyən insanlardır haqsızlıq,yalançılı,pislikdir buna səbəb olan insanlar yaşamış olduğu zaman ona yuxu kimi gəlir sanki dünya boşdu dünya artıq insanlarla doludu deyə düşünürdü. O nə xoşbəxt nə də bədbəxt deyildi amma içində böyük boşluq var kimi hiss edirdi.  Siz heç insanlardan qorxdunuzmu?!  Mən çoox qorxdum üzümə gülüb arxamca danışanlardan bu gün bir söz səhəri  gün  isə tamamilə başqa söz deyən insanlardan çoox qorxdum. Güvəndiklərindən o qədər zərbə aldıki  daha özünə belə güvəni qalmamışdı ən böyük yalanı isə bərbad olduğu halda yaxşıyam deməyi  idi.
Hərdən gözün dikib bir yerə baxardı yaşadığları ağlına gələrdi gözləri dolardı. Qəlbi paramparça olmuşdu əgər bir insanın ağlından intihar keçirsə o insan çooxda ölmüşdür.
O, isə hər gün ağlından intiharı keçirirdi amma edə bilmirdi intihardan
qorxmurdu ALLAHdan qorxurdu ailə üzvlərinin başını aşağı əyməkdən qorxurdu anasının göz yaşı tökməyindən qorxurdu ən böyük qorxusu tək qalmaq idi amma tək qalmaq istiyirdi çoox çətinlik çəkirdi yeniyetməlik dövrü onun ən çətin vaxtları idi evdə onu heç kim anlamırdı  o isə öz-özünə ancaq danışırdı öz-özünə gülürdü bilmirdi nə etsin valideynləri isə onu anlamırdılar qız gecəni gözləyirdiki siqaret çəksin tüstü sinəsinə dolsun qız daima özünə ölüm arzulayırdı ətrafindakı hər kəslə dalaşırdı hər kəsin qəlbin qırırdı bunun səbəbi isə onun qəlbinin qırıq olmasıdır hər gecə ağlamağdan yorulmuşdu. Qız evdən bir az araq tapır və içir araq onun boğazını və sinəsini yandırır amma çəkdiyi acıların yanında heç nə idi. Onun həyatından çooxlar getdi qırıcı olduğu üçün. Niyə hər kəs gedənləri günahlandırır? Əslində onlara minnətdar olmalıyıq. Bizə kimə dəyər verib verilməyəcəyini, bizi həqiqətən sevənlərin qədrini bilməyi, onlarsız daha yaxşı yaşanacağını daha gözəl seviləcəyimizi öyrətdilər...  Bizlərə qalan: Yaxşı ki ...
Onlara qalan: Kaş ki ....   olacaq  Sadəcə onlar sevməyi biz isə sevilməyi bilmirmişik .... Amma öyrətdilər  Və həyatımızda yerlərinin olmadığlarını, layiq olmadığlarını bildilər . . .
      TəŞəKKüRlƏR .....
Hər zaman fikirləşərdi : Kaş məndə nankor olaydım mənə edilən yaxşılıqları unutsaydım halbuki mən mənə edilən kiçik bir yaxşlığa görə böyrəklərimi verməmək üçün özümü gücnən saxlayıram.

İNSALLAH BƏYƏNİRSİZ  OXUYUB RƏY YAZMAĞI UNUTMUYUN İLK HEKAYƏM OLDUĞU ÜÇÜN BELƏDİR ZAMANLA SƏHVLƏRİMİ DÜZƏLDƏCƏM XAHİŞ EDİRƏM OXUYUN RƏY YAZIN ÇOOX HƏVƏSLİYƏM İNDİDƏN TƏŞƏKKÜRLƏR

YeniyetməlikWhere stories live. Discover now