BÖLÜM 4

61 5 2
                                    

Qız tamam dəyişib dünyadan küsmüş vəziyyətdə gəzirdi hər yerə hər kəsə baxırdı amma mənasız gəlirdi bunun səbəbini özü belə bilmirdi. Həyatdan o qədər  çoox şey öyrəndim ki, bir nankorluğu  öyrənə bilmədim çox heyif insanlar çoox sevilmək görəndə qudururlar ona görədə insanlara çoox üz vermək lazım deyil hər kəs layiq olduğu dəyəri görməlidi. Qız artıq narkotikə əl atmaq istiyir amma çoox heyif ki, tapmır. İnsanlardan üz çevirir tək güzgü ilə danışmağa başlıyır çünki tək güzgü o ağlıyanda gülmür qalan insancıqlar  isə onun ağlamsını gözlüyürlər ki o ağlasın ki biz gülək qız isə yaşadığlarına rəğmən daima gülür içi qan ağlasa belə düşmənlərin əsla sevindirmək fikri yoxdu. Kim olur olsun yanında əsla ağlamamağını bilir həmişə insanları sevən insanlara dəyər verən qız  indi insanlara tək nifrət dolu baxışlarla baxır. Həyat çoox acımasızdı haqlı olduğun halda səni haqsız çıxarmağa çalışırlar. Niyə bu qədər susğun olduğunu soruşanda nə deyəcəyini bilmirdi tez-tez gözlərini bir yerə zilleyib gözləri tez dolurdu çalışdığı qədər ağlamırdı amma dayana bilmirdi keçib başqa otağda ağlayırdı qışqıraraq ağlamağ idi istəyi amma onu belə rahat edə bilmirdi.
Həyatından çoxlu insan çıxardı çünki varlığı ilə yoxluğunun bir mənası yoxdu elə insanların.
Dünyaya  çoox güvənmə bu gün gəzdiyin  torpağın üstündə bəlkə də sabah altında yatdın  yəni ki heç kəsə dəyər vermək lazım deyil suyu belə artıq içəndə dərd verir oda. Bir insanın ki gözündən dərd yağır o insana yaxınlaşmağa belə dəyməz.  Ən qorxunc insanlar sakit insanlardı nə qədər sakit o qədər əsəbi aqresiv.Kimə dəyər verəciyinizə çoox diqqət edin sonra çox peşman olacağsınız o zaman  isə sadəcə peşman olacaqsız əlinizdən başqa heç nə gəlmiyəcək su içəndə belə düşünüb içmək lazım imiş.

Xaiş edirəm oy verin rəy yazın amma etiqadan kənara çıxmıyın çünki 3 günlük dünyada niyə bir birimizi üzək ki Mən oxucularımı çoox sevirəm ola bilər səhvlərim var amma hər bölümdə düzəltməyə çalışıram.

YeniyetməlikWhere stories live. Discover now