Hayallerin yalniz birakmaz...

196 5 0
                                    

Acıların en zorudur yalnizlik. Ucsuz bucaksiz denizlerde tek limanin hayallerindir. Başını yaslayacağın kimsen kalmamiştir. Bitiksindir. Hayata yenilmissindir. Tam da bu sirada "O" cikar karsina . Seni hayata bağlayan , nefes alman icin gerekli sebep...
Sevdikce sevesin gelir. Her dakika özlersin. Karakterleriniz zıttır . Sen uslu cocuk, o arsız. Sen sol , o sağ. İkinizi birleştiren tek şey Aşktır. Gözlerinin içi gülümser o yaninda olduğunda. İçini ısıtır onun sevgisi . Her şey yolunda gidiyodur , onunla cok mutlusundur. O'nun icin varsindir. Yalniz degilsindir artik. Seni birakmayacagini , her dakika yaninda olup seni mutlu edecegini düşünürsün . Ama O'da digerleri gibi gider. Başa alırsın hikayeyi...
Yine yalnizsin. Yalnizlik hayallerinde gizlidir. Belli etmessin . Onsuz her kalabalik kuytu gelir. Unutamazsin . Acilar cekersin. Yalnizliginla boğuşursun her yerde. En cokta hayallerinde. O gidince sığınacagım tek liman orası kalmıstır cunku. O'nu orada yaşatırsın . O'nunla uyuyup , O'nunla kalkarsin. Acıların devam eder . Bir türlü geçmez. Sadece alışırsın. Her şeye alışırsın : Onsuzluğa, yalnizliga , acılara...
Tam unuttum , alıştım, dersin. Tekrar cikagelir. Koşup sarilmak istersin. Ama yapamazsın . Tekrar kanmazsın O'na. Cekip gidersin uzaklara. O'da hayallerinde kalır hep. En güzeli hayallerinde kalıp oradan cikmamasi. Ya gitme , ya da hep hayallerimde kal..

Yalnızlığın DibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin