*60* Tekst na podryw

3.3K 127 201
                                    

Naruto

Czy Twój tatuś nie był ogrodnikiem? Bo masz wprost cudowne arbuzy!

Sasuke

Ta sukienka świetnie na tobie leży, ale lepiej będzie wyglądała, leżąc na podłodze w mojej sypialni.

Kakashi

Wiesz co, maleńka, masz piękne oczy... pasują do mojej pościeli.

Shikamaru

Nawet całkiem ładnie pachniesz. Przypomina mi to zapach kawy o poranku

Neji

W głowie mi się nie mieści, jak można być tak piękną...

Kiba

Wyobraź sobie, że Twoja lewa noga to Wielkanoc, a prawa Boże Narodzenie. Czy mogę odwiedzić Cię gdzieś między Świętami?

Gaara

Nie jestem dawcą narządów, ale byłbym szczęśliwy, gdybym mógł oddać Ci swoje serce.

Itachi

Przez chwilę myślałem, że umarłem i poszedłem do Raju. Teraz widzę, że to Raj przyszedł do mnie

Tobi/Obito

Czy to Ty jesteś tą księżniczką, której od dawna szukam?

Deidara

Myślę, że masz coś w oku. Och, spoko, to tylko błysk...

Sasori

Jesteś tak piękna, że na trzeźwo byś mi się chyba podobała

Pain

Życie bez ciebie byłoby jak złamany ołówek... bezcelowe.

Hidan

Chodź mała, a tak ci sakwę przetrzepię, że żaden grosik w niej nie zostanie

Konan

Czy to niebo się rozstąpiło, czy widzę anioła?

Hinata

Przestanę Cię kochać, jeśli jabłko wyrośnie na drzewku cytrynowym w dniu 30 lutego.

Ino

Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? Bo jeśli nie, to przejdę jeszcze raz.

Sakura

Hej... Naruto puścił bąka. Chodźmy stąd.

Tsunade

Gdybym była kotem, poświęciłabym wszystkie swoje dziewięć żyć na bycie z Tobą

Guren

Mam nadzieję, że potrafisz robić sztuczne oddychanie, bo gdy na Ciebie patrzę, to zapiera mi dech w piersi.

__________________

Sto lat Naruto!

•Naruto Preferencje•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz