SADECE OKU!!!
Şimdi bu açıklamayı yapma gereği duydum. O yüzden bir dakikalığına beni dinleyin. Öncelikle bana kalırsa yaptığım çizimler pek başarılı olmadı. Yani evet benzediğini söyleyebiliriz. Ama keçeli kalemle boyaması olsun işte ne biliyim karakterler olsun pek iyi değil. Creepypasta değilde çilekli pasta gibi bir şey oldu bence. Aslında keçeli kalem değil kuru boyalarla yapmayı düşünüyordum zaten ama bu çizimleri gerçekten çok zor şartlar altında çizdim. Bu çizimlerin hiç birini evimde masamın başına rahatça oturup çizmedim. Teneffüs arası o gürültü o kargaşanın içinde çizdim.Hayır ödevim ve derslerim çok yoğundu vakit bulamadım tarzı bir şey söylemiyeceğim. Bunu herkes biliyor ve herkes aynı durumda zaten ama bu hafta gerçekten zor günler geçirdim hastayım çok yorgunum. Uykusuzum çok rahat uyuyamıyorum bu günlerde genelde okulla ilgili saçma sapan rüyalar görüyorum, artık gına geldi okullar açıldığından beri böyle bu. Stres ve hırsım yüzünden aşırı derecede sinirliyim. Yani pek kendimde değilim bu günlerde. Size karşı sert bir tavırım veya bir yanlışım olursa şimdiden özür dilerim böyle zamanlarda beni uyarmaktan çekinmeyin.
Çok uzattım ama kusura bakmayın. Haydi çizimlere geçelim.
Hadi tahmin edin. Evet Jane ablamız.
Gözündeki saatten beli oluyordur diye düşünüyorum. Clockwork, ben sadece yüzünü beğenmedim fazla tombul olmuş onu biraz şişman göstermiş ve burnu falan kayık gibi geldi.
ICanTFoundAnyName bu sana gelsin.
Pinkamina. Çokta popüler olmayan bir tane yapayım dedim. Ama sanki saç stilinde çok ufak bir hata var gibi.Evet şimdilik bu kadar. Aslında Sally'yi yapıyordum ama sonra bir şeyler yanlış gitti ve tekrardan da çizmek istemedim.
Birazda erkek karakterlerimizi katillerimizi çizelim değil mi?
Hayır Jeff the killer veya slenderman'i yapmayacağım çünkü onlar hem çok bilindik karakterler hem zaten Jeff the killer çizim çok yapıyorum. Pek popüler olmayan karakterleri de çizmek istiyorum örneğin; The chessmaster gibi
Bir de Jason the toymaker'ı çizmeyi çok istiyorum birde dünya creepypasta günü ya unutmayalım. Artı olarak mr. Creepypasta'yı çizmeyi deneyeceğim tabi eğer yapabilirsem ama yapmayı çok istiyorum. Madem keçeli kalemlerle başladık öyle devam edelim onları da keçeli ile yapacağım.