NE OLDUĞUNA İNANAMAZSINIZ!!!
Evet her şey Instagram'da bir animasyon şirketinin hesabına denk gelmem ile başladı.
Bu şirket nasıl bir şirket? Şöyle bir şirket;
oradaki kişilerin amacı Türkçe anime çıkarmak, anime kültürünü Türkiye'ye yaymak. Animasyonlar, çizgifilmler yapıyorlar.Bu şirketin bir çizim yarışması varmış. Biz bir karakter tasarlayacağız oradaki kriterlere göre ve sonrasında onlara göndereceğiz. Onlarda ünlü animatör Yasuhiro Aoki'ye(yanlış bilmiyorsam aynı zamanda Batman Gotham Knight'ın yönetmenliğini ve psycho pass karakter tasarımını yapmış)göndereceklermiş. O bizim çizimimizi yorumlayacakmış.
Karakter o şirketin maskotu haline gelecekmiş ve o maskot ile tasarlanmış ürünlerden bize hediye olarak gönderilecekmiş. 20 şubata kadar vaktim varmış. Peki ben durur muyum? Söyleyin, ben durur muyum? Çizimi yapıp anında gönderdim.
Şimdi hatırlıyor musunuz çok güzel ve şirin bir hayalet çizimin vardı. Onu gönderebilirdim. Onunla kazanmam daha rahat olurdu.
Tek sorun bir gözünün yerinde düğme olması ve kanlar akması. +18 içerikler de alınmıyorumuş. Tamam bu pek +18 sayılmaz ama yinede biraz ürkütücü olduğundan almayabilirler diye düşündüm. Bende aynı karakterin bir benzerini daha tatlı bir biçimde tasarlayıp gönderdim.Şirketin logosu gri, beyaz ve yeşil renklerden oluşuyordu o yüzden çizimi yaparken daha çok o renk tonlarını kullanmaya çalıştım.
Çizimin konusu anima kelimesinden
türeyen animasyon kelimesinin
anlamıyla kökeni ile ilgi idi. Ruhu canlandırmak. Bende hayalet çizmeye karar verdim sonuçta bu şekilde hayaleti karakter haline getirdim yani adeta onu canlandırdım gibi bir şey oldu.Bir tane daha büyük çaplı bir resim yarışmam var onu da resim öğretmeni bana söyledi. Onun çizimini de yaptığımda atarım.