NOT: Bu bölüm daha çok Madd hastaları olanlar içindir. Bir toplantı gibi de diyebiliriz sanırım.
NOT: Sonuna kadar okursanız sevinirim.^^
Evet Maladaptive Daydreaming türkiye gurubunda Maladaptive Daydreaming'i
Keşfeden ve ilk tedavi denemelerini yapmış uzman Eli Somer da bizlerle.Onunda gurubumuzda olması neden bilmiyorum ama iyi hissettiriyor.
Keşke gurubu daha erken bir zamanda fark etseydim. Daha yeni sayılırım.Her zaman bu dünyada benim gibi bir insanın bulunmayacağını düşünürdüm. Ama buradaki çoğu maladaptive daydreamer resmen ikizim gibi herkesle aşağı yukarı aynı sorunlardan muzdaripiz. Aşağı yukarı sahip olduğumuz yetenekler ve ilgi alanlarınız aynı. Ama gurupta benim yaşıtlarımda olanda var benden daha büyüklerde.
Örneğin; Yine gurupta paylaşılmış bir gönderi:
34 yaşında maladaptive daydreamingi olan bir kadın. Durumunun biraz tuhaf olduğunu ilk 29 yaşında fark etmiş. Ama işin ilginç tarafı 12 yaşındaki kızı da onunla aynı hastalığa sahip. Aynı benim kardeşimden şüphelenmem gibi. Onda da madd olduğundan şüpheleniyorum ve
bende o biraz daha büyüdüğünde veya
zamanı geldiğinde kardeşimle konuşacağım.Bir WhatsApp gurupları böle varmış bende gurupta görmüştüm. WhatsApp gurubuna da katıldım. Adınıza Tutunamayanlar koymuşlar.🤣🤣🤣
Çok iyi insanlara benziyorlar.
Hatta Turab abi biraz şakacı.😂😂😂Ama şöyle de bir şey var guruplarda genelde tanışmaktan ziyade daha çok Madd hakkında konuşuluyor. Ki zaten öyle olmalı çünkü bu gurupların amacı bu. Sadece birbirimizin isimlerini ve taşlarını biliyoruz. Benim yaşıtlarımda olan çok daha çok 15-30 yaşları arasında insanlar var. "Neler yapabiliriz?" "Önerileri olanlar var mı?" genelde bu ve buna benzer konular hakkında konuşuluyor. Merak edilen sorular sorulup cevaplanıyor. Guruba yeni üyelerde katılıyor benim gibi. Herkes bir arayış içerisinde. Burada adeta bir topluluk oluşturduk gibi görünüyor. Bende okullar açıldığında ve karantina bittiğinde kendi oturduğum yerde hatta okulumd madd olanlar var mı diye araştıracağım. Varsa da onları bulacağım ki illaki bir iki kişi vardır. Belki ufak bir arkadaş gurubumuz olur ve birkaç görüşme toplantı tarzı bir şeyler yapabiliriz.
Evet sanırım benim söyleyeceklerim bu kadar.