Evet ben geldim. Ve size çok güzel kareler getirdim. İşte bazıları;
Kardeşim ve onun arkadaşları.
Evet Anıtkabir'e gittik.
Burası Atatürk'ün mezarının bulunduğu yer.
Atatürk'ün çok sevdiği araba.
Eski TBMM.
Daha bir sürü şey çektim ama hepsini atmakla bitiremem bende en sevdiklerim seçtim. Gezi boyunca hem 8. Sınıfta inkılap tarihi dersine gördüklerimi tekrar etmiş oldum hemde çok güzel şeyler öğrendim. Ayrıca en çok hoşuma giden şey şuydu. Anıtkabir'de bir sürü turist vardı. Hatta yabancı biri görevlilere Anıtkabir hakkında sorular soruyordu. Gerçekten çok meraklılardı. Birde kendi ülkemize şöyle bir baktım. Gelenler sırf gösteriş olsun diye Anıtkabir'in önünde selfi çekip paylaşıyorlardı. Benimde fotoğrafımı çekeceklerdi ama ben burda çekmemiz gereken çok daha önemli şeyler olduğunu söyledim. Yani Anıtkabir TBMM gibi şahane yerler varken sırf gösteriş için orada bir iki selfi çekmek çok saçma bence. Yani gelenlerin çoğuna baktığımda sıkıldıklarını ve bazı insanların sırf gelmiş olmak için geldiklerini gördüm. Bu beni baya üzdü. Ama ben çok heyecanlanmıştım hayatımda ilk defa Anıtkabir'e gittim ve harika bir şeydi bu. İmkanı olan herkesin gezip görmesinde tavsiye ederim.
Birde yabancılarla konuşmak istemiştim hatta kardeşimle yanlarına gittik. Ama ikimizde konuşmaya utandık hayır İngilizce süper ama utancımdan konuşamıyorum😂😂😂