sjsjsjsjsjsjsjsj

6 1 1
                                    

Bu hikaye şekerini arayan bir şeker hikayesini anlatmaktadır , Arda adlı bir genç Kızın hayatını anlan bir hikayedir.

bu gün ilk kez yutdışına gideceğim çok heyacanlıyım ama yarın annemin ölüm yıldömü tam 3yıl önce ölmüştü hala içim parçalanıyor babam beni yeni eşi Şeker hanım ile tanıştıracak Şeker hanımın annesi Ecem hanımı tanıyordum

Onlar Fransa'da yaşıyorlardı hem bana annelik eden Matmazel Fransalı idi ve babamın yeğeni berke yi de görecektim babamın yeğeni yani kuzenim berke çok şakacı biri idi ben onunla beraber büyüdüm Berkenin babası erken yaşta ölmüştü ve babam onu oğlu gibi görürdü.berke her yaramazlık yaptığında babam sen benim oğlumdun derdi ve berke amca özür dilerim dersi babamda onu hemencicik affederdi babamla beraber uçağa bindik ve Fransaya gittik Ecem hanımın sohbetine doyum olmuyordu Şeker haım geldi bana dediki sen bana hep Şeker hanım diyorsun artık bana Şeker dedi bende olur dedim Berkenin yeni sevgilisi Şeker in ablası imiş o gün gece Ecem hanımların evi Pariste idi orada ışıltılı bir gece geçirdik ardından Ecem hanımların evinde kaldık Bana çok büyük bir Oda vermişlerdi Ecem hanım beni odasın çağırda orada Ecem hanım ben Şeker hanım ve Şeker hanımın kardeşi ile birlikte kahve içip konuştuk Berke ile Şeker hanımın kardeşi ayrılmış Şeker hanımın kardeşi çok üzgündü Sonra ben odama geçtim Babam geldi bana iyi geceler taklım dedi ben küçükken tatlı diyemezmişim taklım dermişim ondan babam bana bende babama hep taklım deriz evelsi gün matmazel beni uyandırdı uyan arda sabah oldu dedi bende yataktan fırladım babamla Şeker hanım aynı oda yatmışlar kahvaltı masasına gittim otururken Berke g*tüme vurdu bende ya berkeee dedim oda sjsjjjsjsjs dedi Şeker hanımın kardeşi başkasıyla evlenmiş bende hemenmi dedim Ecem hanımda sjsjsjsjsjs dedi aradan 1 ay geçti ve evimize geldik Şeker hanım babamla tatile gideceklermiş bende evde berke ile kaldım berke beni dışaı çıkardı o gece bir kafede oturduk berke beni sevgilisi ile tanıştırdı 1 hafta sonra onlarda tatile gideceklermiş ama annemelr 3 hafta sonra gelecek ve 2 hafta sonra benim doğum günüm be matmazel ile mi kutlayacaktım? 2 hafta sonra berke londra  ya gittiler Ecem hanım sağolsun Fransadab geldi ve bi an evinkapısı çaldı ecin hizmetçileri açtılar ve babam TAKLIIIIM diye seslendi.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 13, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

şekerini arayan bir şeker hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin