Unicode
7:45 AM
"ရိပေါ်!!! ခုထ!!! အလုပ်သွားရမယ်!!"
ခေါင်းကဆံပင်တစ်မွှေးတောင် မမြင်ရလောက်အောင် ခေါင်းမြှီးခြုံထားသောစောင်ကို ကျန်းချန်ဆဲွလှန်လိုက်သည်။
"..မသွားပါဘူးဆိုကွာ!!! ငါ...ငါ...မနေ့က ထွက်ပြေးခဲ့မိတာ အရမ်းရှက်တာပဲ!!"
ကျန်းချန်လက်ထဲက စောင်ကိုပြန်လုကာ ခေါင်းမြှီးပြန်ခြုံနေသည်။
" မင်းထွက်ပြေးသွားတာ ရှောင်ကျန့်မသိပါဘူးကွာ!! လာ...ထ!! အလုပ်သွားမယ်! ဒီနေ့ ရှယ်ယာရှင်အစည်းအဝေးရှိတယ်!"
" မသွားဘူး!! မသွားဘူး!! တော်ကြာ ကောနဲ့တွေ့ရင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲ!!"
"မတွေ့ဘူး ဟေ့ကောင်! ဟိုက မင်းလိုမဟုတ်ဘူး...အစောကြီးထဲက ဆေးရုံသွားပြီ။ အပြန်လည်း သူ့ဂျူတီက ညနေ ၅နာရီဆိုပြီးပြီလေ....ငါတို ့က dinner သွားတက်ရအုံးမှာဆိုတော့ ၉နာရီလောက်မှပြီးမှာ။ တွေ့မှာမဟုတ်ဘူး.."
"တကယ်လား?? ကောနဲ့ တွေ့ရင် ငါရှက်လို ့သေမှာပဲ"
" အသံလေးကြားတာနဲ့ ပြေးတုန်းကပြေးပြီး....." ဒီစကားတော့ ကျန်းချန် ထုတ်မပြောခဲ့လိုက်ပါ။ အစကနေ ပြန်ဆဲွခေါ်နေရတဲ့ သံသရာလည်နေမှာစိုးလို ့....Zawgyi
7:45 AM
"ရိေပၚ!!! ခုထ!!! အလုပ္သြားရမယ္!!"
ေခါင္းကဆံပင္တစ္ေမႊးေတာင္ မျမင္ရေလာက္ေအာင္ ေခါင္းျမႇီးျခဳံထားေသာေစာင္ကို က်န္းခ်န္ဆဲြလွန္လိုက္သည္။
"..မသြားပါဘူးဆိုကြာ!!! ငါ...ငါ...မေန႔က ထြက္ေျပးခဲ့မိတာ အရမ္းရွက္တာပဲ!!"
က်န္းခ်န္လက္ထဲက ေစာင္ကိုျပန္လုကာ ေခါင္းျမႇီးျပန္ျခဳံေနသည္။
" မင္းထြက္ေျပးသြားတာ ေရွာင္က်န႔္မသိပါဘူးကြာ!! လာ...ထ!! အလုပ္သြားမယ္! ဒီေန႔ ရွယ္ယာရွင္အစည္းအေဝးရွိတယ္!"
" မသြားဘူး!! မသြားဘူး!! ေတာ္ၾကာ ေကာနဲ႔ေတြ႕ရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ!!"
"မေတြ႕ဘူး ေဟ့ေကာင္! ဟိုက မင္းလိုမဟုတ္ဘူး...အေစာႀကီးထဲက ေဆး႐ုံသြားၿပီ။ အျပန္လည္း သူ႔ဂ်ဴတီက ညေန ၅နာရီဆိုၿပီးၿပီေလ....ငါတို ့က dinner သြားတက္ရအုံးမွာဆိုေတာ့ ၉နာရီေလာက္မွၿပီးမွာ။ ေတြ႕မွာမဟုတ္ဘူး.."
"တကယ္လား?? ေကာနဲ႔ ေတြ႕ရင္ ငါရွက္လို ့ေသမွာပဲ"
" အသံေလးၾကားတာနဲ႔ ေျပးတုန္းကေျပးၿပီး....." ဒီစကားေတာ့ က်န္းခ်န္ ထုတ္မေျပာခဲ့လိုက္ပါ။ အစကေန ျပန္ဆဲြေခၚေနရတဲ့ သံသရာလည္ေနမွာစိုးလို ့....