Já a David

37 2 0
                                    

Pár let zpátky jsem měl toho ÚPLNĚ nejlepšího kámoše ze všech,jmenoval se David.

Seznámili jsme se přes mojí mamku,protože jsme se přestěhovali nově,a tak jsem jednu chvilku neměl vůbec kamarády. Dokud mě mamka neseznámila s rodinou,která bydlela pod náma. David byl ze všech nejmladší,ale zároveň o rok starší než já.  Poprvé jsme si hráli s jeho bratry u nás za panelákem na sídlišti a hráli jsme "stíhačky". Princip téhle hry byl jednoduchej: z rukou jste si vytvořili trojúhelník a zaměřili svůj cíl. Cílem této hry bylo dotknout se rukama vašeho cíle. Víte,dříve jsem byl fakt srác,kterýho rozplakalo naprosto všechno,a tak když na mě udělal Davidův brácha Martin nálet a pidařil se mu,tak jsem se rozbulel. Byly to skvělý časy

David měl rád stejnou sérii filmů,barvu a zkrátka skoro všechno jsme měli společný, a dokonce už v tý době i stejný vkus na holky. Oba jsme se zamilovali do jednoho z dvojčat,které s námi chodily do třídy. Jednou jsme se kvůli ní poprali,pohádali. Každopádně jsme si asi po dvou dnech odpustili.

Byla to doba,kdy jsme jen hodili tašku doma šli se bavit ven klidně i na 7 hodin. Že je to nezodpovědný? Sorry,ale za mě lepší nechat,aby se děti vydaly do lesa,aleje na malý sídliště než ho držet doma. Měli jsme partu,ale nebyla vůbec podobná dnešním rádoby gangům. Nechodili jsme na privaty a do obchodních center. My jsme chodili do přírody a stavěli si bunkry,ale také jsme mezi sebou válčili. Po vašem: ,,Měli jsme hroty". Rád vzpomínám ma tyto časy,kdy jsem ještě neměl tolik starostí.

Jednou jsem se vrátil od svých prarodičů a šel hnedka za Davidem. Ten den jsme si koupili tolik kofeinových produktů,že po tom co jsme je dopili jsem šel domů po čtyrech. Byla to prdel,běžet domů a u toho chodit ze strany na stranu jako opilec, a pak celej večer nespat.

Jednou jsme pojebali jednoho týpka,jehož máma pracovala v baru a on tam kradl peníze. Jednou je takhle musel schovat venku,aby je jeho máma nenašla a řekl nám,abychom je po škole vyzvedli. Byly to dvě kila,ale přišlo nám zmrdský mu je vracet,a tak jsme si je utratili my sami.

David byl první člověk,co mi ukázal GTA: SA,Crysis 3 (demo) a spoustu dalších her. Od tý doby jsem se o to zajímal.

Nedávno jsem si na tyhle všechny věci vzpoměl,když jsem měl rozhovor s jednou holkou. Po víc jak roce jsem si pobulel a možná nás tahle vzpimínka dala do kupy s tou holkou. A i když tohle nečteš,Díky Davide... Opět si tu byl při mně.

Just ME! (Pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat