Kızın buz tutmuş vücudunu iki hamlede kucağına alıp, yürümeye başladı Demir. Az önce ne yapmıştı? Kimdi bu kız? Hiçbir fikri yoktu. Tek istediği içindeki doymak bilmeyen hissi bastırmaktı. Parmağını kızın başındaki kana getirdi, ve tadına baktı.
Kendince sevdiği kan tatları da vardı.
"Neyse,bok ta çıkabilirdi" diye geçirdi içinden. Sonuçta hergün sıcak kan içme fırsatı bulamıyordu.
"Sanki soğumuş biraz." kendi kendine mırıldanırken, kız gözlerini aralamaya başlamıştı bile. Ona bakıp gülümsedi. Korkudan benzi sararmış kıza baktı. Korktuğu her halinden belli oluyordu. Kız tam çığlığı basacağı sırada Demir eliyle ağzını kapadı.
"Sus, yoksa kanını patatese ketçap niyetine sıkar bir güzel yerim."
"Aslında fena fikir değil."
Kız onaylar şekilde başını salladığında Demir tereddütle baktı.
"Ağzını açtığım an bağıracaksın değil mi?"
Kızın korkak bakışları Demir'i tedirgin etmişti. cebindeki telefonu çıkarıp kızın kafasına geçirmesiyle bayılmıştı bile.
"İkidir tek atıyorum. Olimpiyatlara mı katılsam?"
Yorulmuştu. Ve tabiki acıkmıştı. Kızı yere indirdi ve boynuna yaklaştı. Soğuk, keskin dişlerini kızın boynuna geçirdiğinde tek düşünebildiği açlık hissini bastırmaktı.
Yeterince beslendiğini hissettiğinde, kafasını kızın boynundan uzaklaştırıp, elinin tersiyle ağzının kenarındaki kanı sildi.
Kıza baktığında, gözleri açık bir şekilde, kesik kesik nefes alıyordu. Ayağa kalktı ve birkaç adım ilerledi. Arkasına baktığında, kızın gözünden akan yaşı gördü. Tam gözleri kapanmak üzereyken hızlıca kıza doğru koştu.
Neden yapıyordu? Neden onu burada ölüme terk etmimişti? Kendi de bu cevabı bilmiyordu.
Bileğini hızlıca ağzına götürdü ve akan kanı kızın ağzına damlattı. Artık bu bir vampiri değil, iki vampirin hikayesiydi.
SELAM ÇOK DEĞİŞİK BİR KURGUYLA GELDİM:)
BAŞLADIĞINIZ TARİH.
HİKAYE NASIL GİDİYOR?
SİZCE KIZA NE OLACAK?
DEMİR BUNU NİYE YAPTI?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir vampir hikayesi
AdventureNormal bir hayatı olan normal bir kız birkaç gün içinde 'bu sadece masallarda olur' dediği hayatın içine düşer. Peki bu sadece onun mu hayatını değiştirmiştir?