Dünya dışında yaşayanlar...

174 15 7
                                    

Yıl 2082,bütün Dünya nın merakla beklediği Yaşam Yolu projesinin bittiği gün.

Sally ''James yanıma gel!Yaşam Yolu'ndaki sorunu buldum.''James etrafına baktı,Sally'i gördü.Sally,Yaşam Yolu projesinde James ile birlikte çalışan profesördü.James botundaki hızlandırıcı roketler sayesinde yavaş yavaş Sally'nin yanına geldi.''Bak burada koca bir yarık var.Tam parça uymamış buraya.Düzeltmemiz gerek James.'' dedi Sally önündeki yarığa bakarak.James yoldaki yarığa baktı.2 metre boşluk vardı Yaşam Yolu'nda.James ve Sally Yaşam Yolu'nu inceleyip son kontrolleri yapmak için görevlendirilmişlerdi.

-Bu herhalde Yaşam Yolun daki son problemdi Sally.Dünyaya inen Yol da ufak sorunlar vardı onları hallettim.Sen de Ay'ın yanından geçen Yol'u kontrol ettin.

James cümlesini bitirdi ve Ay'ın yanından geçen, binlerce ışık yılı uzunluğunda olan Yol'un görebiliceği kadar ilerisine baktı.Eliyle işaret ederek Sally'e ''Geriye kalan Yolu da robotlar halletti.Artık bu son problemimizdir.İşte Dünya daki kuraklığın yerini tekrar okyanuslar,denizler alıcak,insanlar ve diğer canlılar kurtulucak  Sally'' dedi James sevinçle Dünya'ya bakarak.Dünya'nın rengi kahveleşmişti.Mavi yerleri çok çok az görünüyordu.Sally mutlulukla birkaç saniye güldü ve  ''Ben uzay istasyonumuza  dönüyorum James.Diğer Profesörler'e bu mutlu haberi, Yaşam Yolu'nun problemsiz bir şekilde hazır olduğu haberini ileticem''dedi ve hızla yükselerek uzaklaşmaya başladı.James sırtındaki çantasını çıkardı.İçini açtı.Gerekli parçayla kaynatma aletini aldı.Yol'u onarırken bir yandan da Dünya'nın yeni halini düşünüyordu.Bir süre sonra Yaşam Yol'unu onardı.

-Sally Yaşam yolu hazır.Profesör Kerpel Dünya'ya su aktarmaya başlayabilir.

-Tamam James.Sen de uzay istasyonumuza gelebilirsin.

Bu konuşmadan sonra James Yol'un yanında kalmayı tercih etti.Yaşam Yolu titremeye başladı.Kerpel deki su çok hızlı bir şekilde geliyordu.Su yaklaştıkça James Yol'un daha şiddetli titrediğini hisse de biliyordu.Daha şiddetli, daha şiddetli.O da ne!James yaptığı parça yerinden fırlamıştı.Yeniden yarık ortaya çıkmıştı.

-Sally suyu çekmeyi bırakın sorun oluştu Sally.Sally suyu kesin.Sally !

-Sesin anlaş...

Telsiz çalışmıyordu.Su neredeyse gelmişti.James son bir çareyle çantasından yeni parça çıkarmıştı.Tam yerine yerleştirecekken dehşet verici bir şiddetle yarıktan çıkıp Jamese çarpmıştı sular.James çarpmanın şiddetiyle uçmuştu.Bu esnada telsizden sesler,bağırışmalar duyuldu.

-Başarılamadı.Başarılamadı.Yaşam Yol'u yıkıldı.James bizi duyuyor musun James.Çabuk Yol'dan uzaklaş.

Ama James bunları duymadı.Çarpmanın şiddetiyle bayılmıştı..

Uyandığında James nerede olduğunu nasıl buraya geldiğini hatırlamaya çalıştı.O talihsiz olay..James bunları düşünürken sırtındaki hava tüpünden ses geliyordu.James bu sesin anlamını biliyordu.Tüpte hava bitiyordu.Etrafına baktı.Ne Dünya görünüyordu ne Ay.Bayağı uzaktaydı herhalde.Botlarındaki hız roketleri sayesinde ilerliyordu.Gidiyordu ama James'e sanki hep yerinde duruyormuş gibi gözüküyordu.James'in nefesi daralmaya başladı.Siyah boşlukta ilerliyordu.Sonunun geldiğini düşündü.İlerliyordu.Nefes alamamaya başladı.Nefesini verdi,tekrar geri alamadı.Vücudu uyuşmaya başladı.Gözleri kapanır gibi oldu.Sonra nefes aldı.Gözlerini açtı,önüne baktı.Kara bir delik vardı tam önünde.Kara deliğe ilerlerken sanki oksijen artıyordu.Evet artıyordu.James kara deliğin kendisini çektiğini farketti.Deliğin içerisine girdi.

Yeni bir yere gelmişti.Bulunduğu yer inanılmazdı.Karşısında gezegenler vardı.Her taraf aydınlıktı.Gezegenler birbirlerine çok yakındı.Hatta gezegenler o kadar yakındı ki gezegenden gezegene yollar vardı.Burası neresiydi?James karşısındaki manzara karşısında afallamıştı.Dikkatlice bakınca hareket eden nesneler vardı.James'e doğru yaklaşılıyordu bu nesneler.James bu nesnelerin insan olduğunu farketti...

Yeni bölüm kısa süre içerisinde gelecektir..Beğendiyseniz lütfen vote verin.İyi ve kötü yorum yapabilirsiniz.Kitapla kalın.

Son Umut:Yaşam YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin