SON

115 14 10
                                    

Hugh'un söylediği "Seni Dünyaya gönderemeyiz James,seni yeni gezegenine götüreceğim" demesi davetkâr,lazer ise tehditkârdı.Tehditkâr olanı seçmişti.Lazerin önünde durup Hugh'un fikrinden vazgeçeceğini düşünmüştü.Ama vazgeçmedi,düğmeye basmıştı.Bu olaylar iyice Jamesi boğmuştu.Hava kaskıda boğazını sıkmaya başlamıştı.Hugh düğmeye bastıktan sonra lazerin ucunda ışık huzmesi çoğalıyor,güçleniyordu.İşte tam bu anda James kaskı çıkarıyordu ve ayni anda lazerin ucundaki sarı ışık patlayarak James'e doğru geliyordu.

James kaskı çıkarmıştı.Kaskı çıkardıktan sonra yine ortam değişmişti.Kaskını sol kolunun altına sıkıştırdı.Kulakları sağır edecek kadar ortamda ıslık ve alkış curcunası kopuyordu.James karşısında oturan binlerce kalabalığın kendisini ayağa kalkarak alkışlayıp yada ıslık çaldığını afallayarak seyrediyordu.Tavandaki dev ekranda kendisini gösteriyorlardı.Yüzü kan-ter içinde kalmış,hızlıca nefes alıp veriyordu.Saçlarıda bozulmuştu.James gerçekliğe geri dönmüştü.Koca bir sahnedeydi.İzleyiciler sahnenin arkaplanındaki kocaman perde de James'in yaşadıklarını izlemişlerdi.Yalnız sadece James'in karşısında duran kalabalık değil,televizyonlardaki kanallardan milyonlarca kişi izlemişti.Bu Yaşam Yolu Projesi'nin son bitiş gününde sergilenen bir seminerdi. James'in yakın arkadaşı, ünlü yazar Arly'nin hazırladığı senaryoyu sanal aleme yani James'in taktığı kaska aktarmışlardı.Bu sayede James bu olayları yaşamıştı. James'in yaşadığı olaylar insanlara Yaşam Yolu Projesi'nin nasıl bir şey olduğunu daha detaylı bir şekilde öğrenmesine ve eğlendirici şekilde nasıl işe yaradığını-tabii James'in yaşadıklarında başarılı olamadı olağanüstü durumlar katılarak- göstermekti.Bu Yaşam Yolu Projesinin son bitiş gününde hazırlanmış bir seminerdi.Koca salondaki gürültü durunca James mikrofonuyla konuşmaya başladı.

-Beğendiğinize çok sevindim.Başarılı olamadım kusura bakmayın-salondakilerin bazıları gülmüştü.-.Şimdi asıl projeyi başlatmanın zamanı geldi değil mi Bay Kerpel ?

Bu  soruyu sorduktan sonra yukarıdaki dev ekranda James'i değil uzay üssünü yani Proje çalışmasının yapıldığı yerdeki Profesör Kerpel'i gösteriyordu.Şimdi söz Kerpel'deydi.

-Öncelikle çok güzeldi oynadın James.Tabii bu senaryo için Arly'e,senaryoyu sanal aleme taşıyan ekibimize teşekkürlerimizi sunuyoruz.İnsanlığın son umudu olarak gözüken projemizin son günündeyiz birazdan çalıştıracağız.

Bunu söyledikten sonra salon tekrar gürültüye boğoldu.Profesör tekrar devam etti."Herkesin beklediği ana geldik.Artık çalıştırabiliriz.Sally kolu çekebilirsin".Sally de oynamıştı seneryoda.Sally önündeki kolu çekti.İnanılmaz derecede bir hava akımı devasa borulardan suyu çekmeyi başlatmıştı.Profesör Kerpel durumu önündeki bilgisayardan takip ediyordu.Her şey normaldi.Bir süre sonra profesörün yüzü gülmeye başlamıştı.Kameranın kadrajından çıkmıştı.Yaklaşık 10 saniye kadar sonra elinde bir bardak suyla çıkageldi.Tabii bu su formalite icabıydı.Kerpel gezegeninden gelen sular okyanuslara dökülüyordu.Suyla dolu bardak başardıklarının bir simgesiydi.Profesör Kerpel bir yudum aldıktan sonra tebessümle herkese"PROJEYİ BAŞARDIK" dedi.

Okuyan herkese teşekkürler.Umarım beğenmişsinizdir.Yorumlarınız benim için gerçekten çok önemli.Benden yeni hikayeler bekleyenler takip etsin.Kitapla kalın,sağlıcakla.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 24, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son Umut:Yaşam YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin