Cell asker konuşmaları : Merkez bir alçaktan uçuyoruz.
Anlaşıldı. Prophet görüldüğü yerde öldürecek.
( binada camlı bir alana geliriz. Bir büyük sef gelir ve binayı parçalar yere düşeriz ama sef'in üzerinde kaldığımız için canımız azalmaz giysi kısa bir süre arızalanız ve helikopterler sef'i sef heikopterleri patlatır. oyun artık başlar ) Lider şu boku parçalayın onaylıyorum füze yollayın. yerinizi tutun geliyoruz.
( Gould : ) Prophet gördün mü ? gördün mü ? ! Senden max. 1 blok öteye düşmüştür otoparktan ilerle. Bu ne de demek biliyorsun değil mi ? Çok şanslıyız işte bu ! Geri çekilmeyi boşver. Bunu değerlendirmeliyiz !!! Gidip enkazdan numune topla ve sonra onları labratuvara getir. Sporları ve tüm istilayı geri püskürtmek için en iyi şansımız bu olabilir. Ama acele etsen iyi olur. Lockhart Cell birimleri enkaz alanına yayacaktır. Dikkat et dostum !
/ Enkaz alanına ulaş ve Gould için yaratık doku numunesi topla. / Otoparka gireriz ve birkaç cell askeri öldürerek dışarıya doğru gideriz. Dışarıda bizi bekleyen 100 kadar Cell askeri vardır. bidonları patlatarak ilerleriz . / Savaş durumlarına uyum sağlamak için silahı ayarlayabilirsiniz. taktik seçeneklere geçip lazer susturucu ve benzeri maddeleri kullanabilirsiniz. Lazer eklentisi sizi silahın kıçından bakarak ateş ettirir ve daha isabetli ateş edersiniz. / Bizi görürler ve acil savunmaya geçerler. enerji bitirmeye uğraşırlar ama nafile. Alcatraz yılmaz ve yoluna devam eder. Aşağıya ineriz bir araba alıp ilerlemeyi tercih ederim. Tamamen size kalmış bir konu. Enkaz alanına kadar Cell askerlerini temizlemelisiniz yoksa onlar sizi %90 temizler.
Gould konuşmaya başlar : Çarpmadan önce kaçmış gibiler. Kaçış kapsullerine bak. Doku örneği mürettebat leşi gibi şeyler arıyoruz. / yaratık kapsüllerini incele / sana bir yer vereceğim oraya bak GPS'ine yolladım ( 100m kadar uzaktır gideriz ve orada bir madde analizi yaparız. ) Lanet olsun Bunlar insan dokusu oradan uzaklaş. Oarda yaratık dokusu yoksa hiç uğraşma direk yanıma gel. Diğer büyük kapsulleri incele. Ama önce şunu oku [ bunlar kapsullerle kaçmış tarayıcılardada birşey yok. tüm doku örneklerini istiyorlar . O zaman nereye kayboldular. Beni endişelendirenlerde bu ya ] Onlar eridiklerini bilmiyor şunlardan DNA al ve yanıma gel. İçeri girip enkazdan numune almalısın ölü mürettebat ya da numune alabileceğin birkaç genetik madde / Enkaza girmenin yolunu bul / ( hava desteği gelir ve bir roketatar yardımıyla yok edilir eğer isabet etmediyse enerji doldurup zırh modunda patlatın ) Asansör kapalı onu açman gerek. ( açar ) ( dışarı çıkarız bir uzaylı öldürürüz. İlk uzaylı karşılarşması ) Prophet orada onu yakala çabuk / Nanozırh ihlali bulundu Reddedildi Yetersiz genel kod ( bizen bir parça kopartır ) / Yaratık doku örneğini al / EVEEEETT başardın. / YARATIK DOKUSU ÖZÜMSENDİ arayüz aktifleştirildi Doku bulundu işleniyor. Nano giysi geliştirmek için ölü yaratıktan NANOKATALİZÖR PUANI toplayın Giysiyi geliştirmek için bu puanları kullanın Ama sadece 4 modülden birini 4 tanesini devreye sokabilirsiniz. / Evet sahile gel / Dokuyu Gould'a ulaştır. Sahil yolundan ona ulaş. /
Sahil yolu bolca yaratık doludur. Oyun atmosferi buralar için çok çalışılmış belli oluyor. Bu sırada sefler Cell askerlerini yavaş yavaş tüketmeyte devam eder ama biz ikisini birden öldürürüz. Sahil yolu bolca Cell askeride içerir. Yol sonunda bir kuleyle karşılaşılır onu patlatın ve içeri girin . Daha sonrasında köprüden önce gelen Cell birimlerini öldürün . Bolca Nanokatalizör toplayın. Bu arada bir binaya gireriz ve bir malzeme alırız Giysi başlar / Yaratık dokusu işleniyor Biokod özümseniyor. Özümseme tamam Alt Katman Protokolleri yazılıyor ... Bekleyin ( gould konuşur ) / Prophet ne yaptığını bilmiyorum ancak giysi sinyali kafayı yedi. Göstergeler çıldırdı ! Tüm labrotuvar sistemleri bir araya toplayan arabirim protokolleri Ve üzerinde HARGREAVE'İN adı olan bir yığın bioteknolojik patent dökümanı var. Giysinin alt katmanlarına yerleştirilmiş beklenmedik durum prosedürüne benziyor. Ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. Bak sahil yolundan buraya , labrotuvara gel ne kadar dayanırım bilmiyorum. Abi olabildiğince hızlı gel. ( oyuna döneriz giysi normalden biraz daha güçlüdür. yaratık biokod etki yapmıştır artık daha zeki ve güçlüyüz )