SON YÜRÜYÜŞ

310 12 0
                                    

( Önceki bölümde gördüğümüz küçük bir rüyadır. Uyanınca fark eder ve gould'un sesini duyarız. ) Harika onları kandırdın askerleri çekiyorlar. Çatılardan atla ve gel. Şimdi ben alt kattan bir yerden bir giriş bulacağım. Acele et buraya gel. ( Konuşma biter oyun başlar. )

çatıdan cam bir balkona düşeriz. Daha sonra gizli şekilde adamlaı öldürmeye çalışırken bir anda yakalanırrz. Prophet çatıda !! Öldürün şu ibneyi !!  ( Bu sırada Bizi ispiyonlayan helikopteri yere indiririz. Ama ilerlerken gould konuşmaya başlar.  :

Tamam içerdeyim hadi buraya gel. Ama çabuk olsan iyi olur. Prizmden takviye gönderiyorlar. Fazla vakit yok. Alcatraz mekanı sağlam kapatmışlar. İçeri girmek için bomba veya roket dene. ( bomba atarız.) Tamam içeride teçhizat var mı diye bir bak. ( bu sırada Cell askerleri bizi fark eder ) Tamam büyük çatılardasın ileriye düşecek şekilde atla. Yoksa ölürsün. ( önce uzun sonra yan devrilmiş binadan atlarız. Birinde düşecek gibi oluruz ama bahçeli bir yan binaya tutunuruz. İçerideki cell birliklerini öldürüp Wall Street sokaklarına geliriz.) / Kapsül labrotuvarına ulaş. / ( Yine 10 - 20 adam öldürürüz. ) / Güvenlik terminaline giriş yap /  ( içerideki düğmeye basarak kapıları açarız ) / Gould'u bul ( Asansöre bineriz çıktığımızda gould karşımızdadır ) Tamamdır. İçeride kimseyi vurmak yok tamam mı ? Yeni kabin yazılımı konusunda teknik desteğe ihtiyacım olacak. Hazır mısın ? ( şifre girer ) Başlayalım haydi ! ( içeri gireriz teknisyen ve gould konuşur)

Abi beni vurma Bokunu yiyeyim !! 

Hemen sistemleri çalıştır. Bir giysi taraması yapacağım.

Tabii , olur hallederim. Sen dur. / Nanoprotokoller devrede . Ana sistem taranıyor / 

Ohaa yok artık. Kalp ve akciğerde balistik tramva : En büyük hasarıda karıncık almış gibi duruyor. Kırık kaburgalar sen seç 7 8 9 ? Tam şurada yelken göğüs segmenti var. Burası oldukça zedelenmiş. Göğüs kemiği omurga ve herşeyde balistik tramva var ... Bu bir yürüyen ceset dostum !!! Ama giysi kanka. Heyyyy şuna bak. Bu yaraların içerisinde büyüyor gibi görünüyor Aslına bakılırsa dokuyla birleşiyor. 

Tamam giysinin alt katmanına doğrudan maddeye ulaşmanı istiyorum. Orada birşeyler oluyor gibi sanki bir tür ek veri yığını. 

Tamam tampon boşluğu açılıyor. Kapsamlı taramaya hazırlanıyor. ( önümüzden Prophetin yaşadığımızı anladığını gördüğümüz bir video geçer. ) O sinyaller oğlum. Baksana dışarıya yayın yapıyor. ( Kapı patlatılır Lockhart ve Tara Strickland odaya girer )

Açın şu kapıyı. Harika ! Askerlerim her yerde seni arıyor teneke adam...  Ama sen paketlenmiş halde buradasın. ( Tara konuşur )

İşte bağlanıp paketlenmişken Ölmesi gerekmez . Değil mi ?

Evet tabi yaa.

Komutan Lockhart o silahı çabuk indirin !!!  ( indirir ) Kaldır şunu.  Nathan Gould görüştüğümüze sevindim. Gözünü ayırma sorun çıkarsa fazla zarar verme. Sorgu yapılacak. Onu oradan çıkartmadan önce gücü kesmelisin. 

Büyük zevkle ! ( Gücü keser sistem kapanır ) Bil diye söylüyorum prophet. Yavaş yürü uslu dur yoksa bunu şakağına dayayacağım. Bir harekete kafanı uçururum. Şimdi kalk. Benimle oyun oynama prophet kalk ve yürü.

Sorun ne gould ? bütün şeytani komplo sonunda hepimizin götüne girdi diye sevineceğini düşünüyordum.

Tanrım Tara bu piçler için çalışıyorsun. Baban şimdi seni görseydi ... 

Evet benim babam geberdi. O yüzden o amcık ağzını kapat.

Çok zekisin değil mi tara onun Prophet olmadığının farkındasın. Değil mi ? O sadece ...

Noluyor ? 

Sismik kayma Hargreave'e göre bu 

AŞAĞI İNİYOR !!! 

Çıkın Çıkın !!!

Onu duydun lan YÜRÜ ! ( tekme atar  Ve bir helikoptere binip giderler. ) Onu hemen Prizm'e götürün yanından ayrılmayın. O artık Hargreave'in sorunu. ( Bina yıkılır içeriden alfa sef parçacığı yükselir ) / Bölüm biter /

Crysis 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin