SİLAHLANMA ÇAĞRISI

117 12 0
                                    

Alcatraz. Eğer beni duyuyorsan oğlum dinle bak. Gerçekten çok üzgünüm.  Ama burada duramayacağız tekrar ediyorum duramayacağız. Birliği merkez istasyona çekeceğim. Gelebilirsen oraya gel. Sana ihtiyacımız olacak. ( Chino sözü bitirir ve hargreave başlar ) :

Bu ne kadar saçma ... Kaos ! Tam da şimdi yönetim kurulundaki salaklar kazan kaldırıyor ! Tamsam Alcatraz oradan uzaklaşsan iyi olur. Şimdi Lockhart'la uğraşacağım. Zamanı gelince seninle konuşacağız.

 lağım borusu içinden ilerleriz.  :

Kulaklarınızı tıkayın !!

Delta altı. Konumunuzu koruyun. Geliyoruz ! 

Ateşi kesmeyin !! Geberene kadar ateşi kemeyin !! 

İlerleyip başka bir lağım orusuna giriş yaparız. Bu daha diktir. :

Geri çekilin çabuk çabuk !! Acil siper alın !! ( Bulundukları yere geliriz. Bir binanın içidir. Biz gelijken bomba patlar. ) Delta altı ! Hemen desteğe ihtiyacımız var ! Yanımızda siviller ve yaralılar var. Bir çeşit zırhlıu uzaylı aracıyla karşı karşıyayız. Sonik dalgalar kullanıyor. Adamlarım ... biz ... Adamlarım Tek Tek ölüyor !! 

Delta altı burası Eko on. Size doğru yola çıktık am caddeler kapalı. Varmamız biraz zaman alacak ... 

Zaman yok eko on. burya gel yoksa geldiğinde cesetlerimizi sayarsın ! Tamam. sinyalci önümüzdedir. K - VOLT ve rocketatar atarak sinyalciyi patlatırız. / Araçlardan birine bin / Hayatta kalan var mı bakın ! 15 Dakikanız var. Hey giysili ! Bu tarafa. Sen Chino'nun bahsettiği adamsın kimsin nesin bilmiyorum ama daha önce böyle birşey görmedim. Seni kesinlikle merkez istasytonda kullanbiliriz. Hassiktir bu da ne böyle ! ? Eliniz sikinizde dikilmeyin beyler. on beş dakikanız var. Sonra gidip bu sesi çıkarn çey neyse onu indireceğiz !  

Arabaya tam binerken siyah ekran açılır. Barclay :

Birinci ve ikinci devriyedeki birimler için. Albay Barclay konuşuyor. Aşamalı olarak trene doğru kontrollü bir şekilde geri çekilme istiyorum. İlerlerken toplanın. Göreviniz sivillein ve yaralıların tam olarak tahliyesini tamamlamak ve bu işlem tamamlanana kadar koruma sağlamak. Buraya geri gelmek için en fazla bir saatiniz var. Sonra evinize döneceksiniz. Şimdi hızlı olmak zorundayız. Şehri terk ediyoruz beyler. ( Siyah ekran gider ve bölüm biter. )

Crysis 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin