Pov Betty
Pierwszy dzień szkoły. Liceum. Nie spodziewałam się że dostanę się do tak dobrej szkoły jaką jest Riverdale High. Mieści się ona około 70 km od mojego domu więc musiałam wynająć jakieś tanie mieszkanie. Naszczęście nie przyjechałam do Riverdale sama. Przyjechałam tu razem z moją przyjaciółką Veronicą. Przjaznimy się od przedszkola. Właściwie to czuję jagbysmy znały się od urodzenia. Wczoraj przyjechaliśmy. Trochę boję się liceum. Za pewne masa nauki itp.-Cholera - powiedziałam do V kiedy siedzialysmy w barze pijąc shaka.
-O kurde Betty czyż to nie twój wróg z podstawówki? Hahahaha - powiedziała że śmiechem V
Rzeczywiście stał tam mój wróg z podstawówki - Jughead. Typ samotnika (nie miał przyjaciół) zawsze było mi go żal ponieważ miał ojca alkoholika i mieszkał z babcią. Zapewne zadajecie sobie pytanie - to dlaczego wróg? Wróg, ponieważ w podstawówce, żeby być ,, popularną'' trzeba było być wrednym. Po prostu. A więc ja zawsze byłam dla niego chamska i po jakimś czasie on dla mnie też.
- O kurwa ale on przystojny
- Uu co to za bujanie się we wrogu co haha
W tej chwili Jughead odwrócił się. Długo się na nas patrzył, więc zapewne zastanawiał się z kąd nas kojarzy.Pov Jughead
Kurde skąd ja je znam. A no tak. Przecież chodzilem z nimi do podstawówki. O kurde ale wyładniały. Zwłaszcza Cooper. Ciekawe czy wciąż pamiętają mnie jako samotnika z ojcem alkoholikiem. Wsumie nic się nie zmieniło oprózz tego, że nie mieszkam teraz z babcią, tylko sam.
W tej chwili zastanowilem się co tu robią. Zapewne będą chodzić do Riverdale High, tak jak ja. Dostałem stypendium, ponieważ byłem jednym z najlepszych uczniów w szkole.TYLE
OGÓLNIE TO TO MOJA PIERWSZA KSIĄŻKA WIĘC BEZ HEJTÓW
PS: NOWE CZĘŚCI NIE BĘDĄ POJAWIALY SIĘ REGULARNIE
CZYTASZ
ily || Bughead *zawieszone*
RomanceA gdyby tak Jug i Betty poznali się w zupełnie innych okolicznościach? Gdyby się ,,nienawidzili"? Opowieść o wielkiej miłości, która łączy Betty i Jugheada.