Jirou: Okay operation SIKRAGHTBBPEKaminari: wut
Mina: *clears throat* Sneak into Kiri's room and give him the best birthday party ever!
Sero: Understand?
Kaminari: yes.
Bakugo: Be quiet you guys! He still sleeping we only have a few hours to make this work!
Mina: *Shouts* HAH PLEASE HE CAN SLEEP LIKE AIZAWA BRUH, HE WAKES UP AT 12PM AND NOTHING CAN WAKE HIM!
Jirou: Sshhhh Mina shut up!
Mina: *slams door* See?
Sero: Huh... Guess
Bakugo: I'll give it to you that one pink shit but let's do this quickly.
----
Kirishima: *Wakes up* Ughh... *sees random people* OH GOD DON'T HURT ME OR I'LL STA-
All: Happy Birthday Kirishima!
Kirishima: Eh? Oh wait... OH MY GOODNESS YOU DID THIS FOR ME?! THANK YOU!!!
----
Birthday present time!
Bakugo - Bakugo approved shirt and a MANLY crocs
Kaminari - MANLY 101 for MEN
Sero - A SHARK PLUSH VERY MANLY
Mina: A music box that he always wanted... HOW MANLY!!!
Jirou: MANLY earphones and a limited addition crimson riot phone case
----
----
----
Kiri: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
----
----
----
----
HE IS TO GOOD FOR US! WHY DO WE DESERVE HIM??????
----
Good boi b-day day today
YOU ARE READING
Stand your ground ( Just the normal Bakusquad )
RandomJust a normal crack fic! Oh who am I kidding... In a world like this, how could anything be called normal anymore.