פרק 6:

42 6 1
                                    

"אז מה התוכנית?" שאל אמט בהתלהבות.
"קורעים להם את הצורה ברגע שהם מגיעים לפה או שהולכים אליהם?" שאל ג'ספר בהתלהבות דומה.
"נלך אליהם, הכי כדאי להפתיע אותם" אמר אדוארד שנדבק בהתלהבות של השניים האחרים.
"ברור, יהיה כיף" הוסיף ג'ייקוב.
בבת אחת כל הנשים החווירו יותר מהחיוורון הטבעי שלהם.
"טיפשים" נשפה אליס
"מטומטמים, הם יחסלו אתכם" סיננה רוזלי מבין השיניים.
"אידיוטים" הסכימה איתם בלה בניד ראש.
"אתם לא תעשו את זה!" קראה אסמה בקול תקיף.
"ולמה?" פנה אליה אמט. "אנחנו מכסחים להם את הצורה בלי לחשוב פעמיים" אמר וניפח את שריריו.
"כי אני אמרתי, וכי צריך לתכנן תוכנית מגובשת, שלא תפגעו אחד בשני בלהט בלחימה" אמרה אסמה.
"ג'ייק, אל תעשה את זה" מלמלה רנסמי אל תוך חולצתו.
"אני לא יכול, נסי, אני צריך להגן עליך" מלמל גם הוא ברכות.
"אתה יכול להיפגע, וזה יפגע בי" המשיכה למלמל.
"אני אשמור על עצמי בשבילך, אני מבטיח שאני אשאר בריא, ובחיים, ואחר כך נעשה תחרות כלשהי, ריצה או קפיצה, או כל דבר שבא לך" הבטיח ג'ייקוב.
"יש לי רעיון" אמר לוקאס "נניח שלתקוף אותם ולהתפרע כמו חיות-"
"בחירה מעניינת של מילים" קטע אותו ג'ייקוב במלמול זועף
"-זאת תוכנית ב' למקרה שתוכנית א לא תעבוד כמו שציפיתי" המשיך לוקאס.
"והיא תעבוד, יותר טוב מהתוכנית של אדוארד" אמרה אליס בזריזות.
"בטח, התוכנית שלי מתבססת על מהירות, אסור לנו שהוולטורי יגיעו לפה"
"הוולטורי כבר לא מסכן אותנו אדוארד!" הזכירה לו אליס "בלה ערפדה, ורנסמי הוכחה שהיא גם אנושית!"
"את שמת לב שכל מי שהזכרת שאי פעם פחד מהוולטורי זאת אישתי והבת היחידה שלי?!"
"אבל אנחנו כבר לא בסכנה, ועדיף שנטפל בזה בדרך של לוקאס" ענתה לו, בעוד כולם מביטים בחילופי הדברים שלהם בדממה.
"אה באמת?" שאל אדוארד "אני שומע מה שאת חושבת אליס, אני שומע! אז נצא מהתוכנית שלי עם כמה נשיכות קטנות, אבל מהתוכנית של לוקאס אחד מהזאבים כנראה יפגע!"
"שמעת את עצמך? כנראה, רק אחד מהם, ובתוכנית שלך רובנו נינשך וכנראה גם הזאבים!"
"כל מה שמעניין אותך זה רק ג'ספר!" צרח אדוארד.
"איך אתה מעז?!" צעקה אליס וסטרה לו.
תוך שניות נעמדו קארלייל, אמט ורוזלי וריסנו את השניים.
"מספיק!" קרא קולו של קארלייל "ככה לא נגיע לשום מקום"
"הוא צודק אדוארד" לחשה בלה ברכות ונישקה אותו. "תירגע" הוסיפה וליטפה אותו.
אדאורד כרך סביבה את ידו. "אני לא מוכן שמישהו יפגע, ואם כן, שתהיה את הפגיעה הכי מזערית" אמר והסתכל לכיוון ג'ייקוב.
"זה שאחד מהלהקה ימות זה מזערי? הנשיכות שלכם לא יעשו לכם כלום, אבל שאחד מהזאבים ימות? לא הגזמת?"
"כשאליס התכוונה שכולנו נינשך, כולנו נינשך. זאת אפילו לא מטאפורה ג'ייק, כמה מהזאבים ינשכו ונראה בפעם הראשונה מה קורה כשאיש זאב וערפד נפגש בגוף אחד"
ג'ייקוב הצטמרר.
"גייב, אני חושב שכדאי שתשתה קצת מים" אמרה אסמה בקול אימהי.
כולם הסתכלו על גייב במהירות, הוא עמד חיוור והביט בעיניים פעורות בדיון הסוער.
"היי חבר, סליחה שהכנסתי אותך לכל זה בלי לידע אותך מראש" פנה אליו לוקאס וגייב רק הנהן בהלם.
"אני חושב שנצטרך עוד תגבורת" אמר לוקאס "משפחה אחת, לבדינו, אנחנו ניפגע בכל מצב. אומנם הפגיעה תהיה פחות קשה או יותר. אז זה או שנביא עוד זאבים, או עוד ערפדים כמוכם"
"הוא צודק" אמרה רוזלי "אנחנו באמת לא נוכל לבד"
"אז למה אנחנו עדיין פה? בואו נלך לטאניה ולמשפחה שלה בדאנלי!" קרא ג'ספר ובחדר התפשטה אווירה של נינוחות, כאילו עכשיו הכל יהיה בסדר.

עלילות לוקאס פאסקוורליWhere stories live. Discover now