"אז מה עושים?" שאלה אסמה בקול מודאג. "אני חייבת להגיד שזה ממש טיפשי, ההתנהגות של אירינה"
"אפשר שתסבירו מה היה?" שאל לוקאס.
לקח למשפחת קאלן רבע שעה ללכת עד לדנאלי, לדבר עם המשפחה של טאניה ואז לחזור. וביינתיים, כל מה שהם עושים זה להתעצבן.
"דיברנו איתם ובגלל שאירינה עוד לא סלחה לנו על לורנט, היא שכנעה את כולם לא לעזור לנו. לעזאזל עם הלורנט הזה!" צעק אדוארד בכעס.
"לורנט ניסה להרוג את בלה, כשהיא עוד היתה אנושית, אבל ג'ייקוב והלהקה חיסלו אותו לפני שהוא הספיק לעשות את זה. הקטע הוא שלא ידענו שלאירינה היה סיפור אהבה קטן עם לורנט. ומאז הם לא מוכנים לעזור לנו כל פעם שמעורבים בסיפור זאבים" הסבירה אליס.
"אז תגידו להם שהזאבים יוצאים מהסיפור" אמר גייב בפשטות, שכבר הרגיש נינוח וישב על הספה.
"הם יריחו אותם, אתה שוכח את החושים המוגברים שלנו" שלל אמט את הרעיון בשניות.
"אולי-" התחילה רוזלי
"שקט!" קטע אותה גייב "לוקאס חושב" אמר והצביע על הבעתו המרוכזת של לוקאס.
השניות התארכו לדקות. וכולם הביטו בו כמו פסלים חיים.
"אין פיתרון של ממש, אבל חלקי" אמר לבסוף וכולם התעוררו מקיפאונם. "הפתרון הוא שאנחנו לא צריכים את המשפחה מדנאלי, יש עוד ערפדים נוספים וניתן לפנות אליהם"
"כמו שעשינו עם רנסמי" הוסיפה בלה.
"אני לא בטוח שנצליח לאסוף את כולם כמו אז..." אמר קארלייל בדאגה. "אליס? כמה זמן יש לנו?"
"לא יותר מ10 ימים, לא פחות משבוע. הם עוד לא נסגרו על התאריך" ענתה לו.
"יש לנו זמן לכל חצי האי אולימפיק, וגם לסביבה הקצת יותר רחוקה, ובמה זה מסתכם? בערך 25 ערפדים אפשריים?" סיכם ג'ספר.
"אפילו פחות, הם מעוניינים להגן על הטריטוריה שלהם לא פחות משאנחנו מעוניינים" אמרה אסמה.
"אז תשחדו אותם" אמר לוקאס.
"במה? בכסף?" ענה אמט בבוז.
"בדברים שלכם יש ולהם אין. ארוחות של דם ישר לפה, מקלחת, בגדים חדשים, ספה נוחה, טלוויזיה" ענה לוקאס למרות ההבעה הספקנית של אמט. "הם אולי ערפדים, אבל גם לכם יש תכונות אנושיות לא?"
"כן, לוקח להם קצת זמן להתעורר לחיים, אבל כן" אמר אדוארד ושלח קריצה לבלה.
"אוקי...אז מה הבעיה?"
"אני לא רואה שום בעיה. בואו נבצע!" שאג ג'ייקוב בהתלהבות.
"גם אני לא, אני אצא לדרך בקרוב"
"אז גם אנחנו" אמרו ג'ספר ואליס והרימו את ידיהם.
"וגם אנחנו" אמרו גם אמט ורוזלי.
"מישהו יצטרך להיות בבית עם האורחים שלנו, להעסיק אותם, לבדוק שהם מבצעים את הרגלי האכילה שלהם רחוק מפה ומשתי הפרגיות האלה" אמר קארלייל בחיוך.
"אני אבוא איתך קארלייל, ואסמה תישאר עם בלה ורנסמי" ענה אדוארד גם הוא מחייך.
"אז קדימה! נצא לדרך!" ותוך שניות ספורות נשארו בסלון רק גייב, אסמה, בלה, רנסמי ולוקאס.
YOU ARE READING
עלילות לוקאס פאסקוורלי
Adventureלוקאס הוא לא עוד נער רגיל בן 13. הוא הנער הכי גאון בגילו. והוא גם לא ממש מתנהג רגיל. והתוכניות הגאוניות והמסוכנות שלו, יותר גדולות מהעולם עצמו. -פאנפיק על דמדומים. אם לא קראתם לא תבינו את העלילה. -מקווה שתאהבו!