Hayat sizin karsiniza ne cikaracak hicbirzaman bilemezsiniz :)

379 10 0
                                    

uyandim, gozlerimi actiigmda basimda o vardi.Telefonumda en son aramada o oldugu icin onu aramislar.Endiseli gibi gozukuyordu ve benim sadece kolum kirildi cunku cokta hizli gitmiyordum.Gercekden benim icin telaslandimiydi? belki simdi beni birakmaz ama bunu ben istemiyordum benimda gururum vardi benimde kalbim vardi beni boyle ortada yalniz basima birakip giderken neler olacagini gercekten dusunmemisti.Bana tekrar olabilecegimizi soyledi ama ben hayir dedim cunku bana acidigi icin benimle olmasini istemiyordum beraber mutsuz olacagimiza yalniz basimiza mutlu olalim dedim.Hastaneden ciktim herseyi gozden gecirdim ve yarida kalan tatilime gidiyordum cunku ben 1 kere hayata geliyorum hayatimi 1 kere yasiyorum 1 saniye oncesini yasama iznim yok hickimsenin yok.Simdi herseyin farkindayim hayatimi yasayacagim beni daha fazla seven beni koruyan ve bana bakmaya kiyamayan birini bulacagim ama bunu zamanin gostermesini istiyorum cunku ask tesadufleri sever :) 

       Tatile Antalyaya gittim en guzel hotelden bir odaya yerlestim.Asagiya lobiye indim ve karsimda eski komsum Can vardi.Onu cok ozlemistim! Selamlasik bir restauranta gittik sonrada deniz kenarina gidip konusmaya basladik o kadar masumdu ki inanamazsiniz cocukca sakalar yaptik birbirimize sonra aksam vakti denize girdik eskisi gibi anilarimi tekrar yasadim cok mutlu bir sekilde odama donerken bana beni cok ozledigini soyledi ama benim yeni bir aska atilmaya gucum varmiydi bilmiyordum odama ciktim ve bir guzel uyudum.Sabah beraber kahvaltiya indik ve karsimda....

DEVAMI GELICEK :)  YORUMLARINIZI BEKLIYORUM :)

Kucuk dunyamda buyuk boslukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin