Odaya girdigimde yuzumde buyuk bir gulumseme ve mutluluk oldu cunku Can bana cok romantik bir oda hazirlamisti.Kapidan yataga kadar guller ile suslenmisti.En guzeli ise Can'in benim cikolata hastasi oldugumu bilmesiydi ve bunun icinde odaya cikolata selalesi koydurmustu kucuk ve cok sirindi.Can yanimda olmasa oyle agzimi acacaktim ve agzima cikolatalarin akma mutlulugunu yasayacaktim ki cocugun 1. gunden benden sogumasini istemedim.Ona kocaman sarildim onun kollarinin altinda olmak bana huzur veriyordu hemde cok ve kendimi cok mutlu hissediyordum. Ondan sonrasini tahmin edebilirsiniz.
Sabah ansizin annima bir opucuk kondurdu cok mutluydum ve huzurluydum.Bana kahvalti hazirlamis krep ve nutellali.Beni kotu hayatimdan kurtaran bir superman.Acele acele kahvaltimizi yapip sokaga biraktik kendimizi. Sokakta oyle filmlerde ve fotograflarda gordugunuz gibiydik herzaman birbirimize sariliyorduk ve sakalar yapiyorduk.En sonunda deniz kenari bir yere oturduk , Can'in gozlerinin icinde kayboluyordum.Bena '5 dk. geliyorum askim' dedi ben boyle askim mi o kim? falan dusundum hatta arkama donup baktim sonra bana dedigini fark ettim bu kadar salak ve gerizekali olamazdim gercekten ama ne kadar tatli bana askim dedi cocuga 'hadi bi daha desene hadi bida ha' falan diycektim ama deyene kadar gitti. 5 dk. diye gitti ama bir 15 dk. beni orda bekletti. Geldiginde eli arkadaydi ve gulumsuyordu ansizin elini cekti ve yuzume cicekleri yapistirdi.Canim benim yaa ne kadar tatli falan sarildim ama en onemlisi cocuk koskaca Miami'de cicekci aramaya gitti yani cesarete bakarmisiniz yani yari bucuk ingilizcesiyle canim benim.Ordan kalktiktan sonra buyuk bir alisveris merkezine gittik ve hayatimda bu kadar cok alisveris yapmamisdim.Hersey superdi!
DEVAMI GELICEK :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kucuk dunyamda buyuk bosluk
Teen FictionKucuk bir dunyam vardi ama ici cok buuyk bir bosluktu hersey cok hizli gelisti yapamadim yoruldum