Baska ne olabilirdi?

213 6 2
                                    

Merhaba! Arkadaslar hikayem hakkında cok onemli birseyi unuttum kızın ismi Eliks evet size biraz sacma gelebilir ama benim icin cok sempatik bir isim evet simdi tekrar hikayemize donelim :)

    Bana evlenme teklifi etti ve ben o an durdum cevap veremedim en sonunda cesaretimi toplayıp yuzune baktım ona 'Benim hayatım obur kızlar gibi mutlu mesut gecmedi benim bu kotu hayatımın icine seni alamam seni de mahvedemem ama dusunecegim' dedim bana uzgun bir sekilde baktı ve ben haydi hotele gidelim acıktım diyerek durumu toparladım.Odaya geldigimizde dusunmek icin tuvalete girdim cunku yalnız kalabilicegim tek yer orası! 1 saat tuvalette yerde oturdum cocuk benden sogumasin diye banyoya girdim , aklima ne kadar cok sarki soylemek gelsede agzimi kapadim otomatik olarak sarki soyluyorum sonra bantyodan cikip en guzel kiyafetlerimi giydim ve beraber yemege gittik cok romantikti ama hayatimda bu kadar heyecanlanmamistim galiba onu seviyordum ama daha cok genctik ve genc yasta evlenmek istemiyordum ama ona 'deneye biliriz' dedim evet ansizin dusunurken agzimdan bu cikti neyi deneyecegiz diye yarim saat dusundum yani nasil bir cumleydi bu? Evleniyordum evet evleniyordum hemen arkadaslarim Leyla ve Cansu'yu aradim ve kardesimi aradim hepsi soktaydi ama hata yapiyorum dediler.Ben asiktim ve bunu yapacaktim o gelinligi giyip onun soy isminini tasiyacagim.O soru geldiginde EVET diye bagiracakmiydim? bagirabilecekmiydim? Kim bilir? 

DEVAMI GELECEK BOLUMDE :)

Kucuk dunyamda buyuk boslukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin