Kembara Si Tudung Labuh Bhgn.3

59.2K 169 6
                                    

Kembara Si Tudung Labuh Bhgn.3

Pernah satu ketika dia bersesak di dalam komuter bersama budak-budak remaja serta para penumpang lainnya. Buah dadanya yang besar itu asyik bergesel dengan lengan dan bahu orang yang berdiri berhampiran dengannya. Hingga satu ketika itu dia sudah terasa amat terangsang sehingga terpaksa turun ke stesen berikutnya dan bergegas ke tandas kerana buah dadanya sudah pun mengeras dan pantatnya berair. Kelakuannya itu rupanya diperhatikan oleh tiga remaja yang sengaja menggeselkan tangan dan badan mereka ke dada Salbiah.

Mereka mengekori Salbiah hingga ke tandas dan memasukinya tanpa rasa takut kerana pada waktu itu hari sudah agak senja dan tidak ramai orang, tambahan pula stesen itu merupakan stesen yang kurang menjadi tumpuan. Manusia yang ada pun sedang sibuk hendak pulang ke rumah masing-masing tanpa menghiraukan orang lain. Memang tiada orang di tandas kecuali Salbiah yang baru masuk untuk melegakan dirinya dari luapan nafsu. Tanpa mempedulikan keadaan sekeliling, Salbiah terus masuk ke dalam tandas yang terletak di tengah-tengah dan menutup pintunya tanpa dikunci lalu menyingkap kain baju kurungnya hingga ke paras pinggang dengan tergesa-gesa. Pantas dia menurunkan seluar dalamnya hingga ke paras lutut dan terus melabuhkan punggung lebarnya di atas jamban duduk yang ada di dalam tandas itu menghadap pintu lalu tangannya yang lembut itu menggentel biji kelentitnya sendiri. Tindakan Salbiah merangsang diri di dalam tandas itu dengan meramas buah dadanya dan menggentel kelentitnya sendiri di perhatikan dengan penuh asyik oleh tiga remaja tersebut yang memanjat mangkuk tandas duduk di kiri dan kanan tandas di mana Salbiah berada. Mereka bertiga melihat setiap tindak tanduk Salbiah dari bahagian atas tandas stesen itu. Suara desahan Salbiah semakin jelas kedengaran dari bibir merahnya yang digigit geram.

"Emmppphh... Shhhssss... Ahhhh....." Desahan nikmat Salbiah pasti mengeraskan mana-mana batang yang mendengarnya.

Salbiah yang sedang asyik melayan nafsunya tiba-tiba terkejut apabila terasa buah dadanya sedang diramas oleh tangan orang lain. Dia segera membuka matanya dan melihat ada tiga orang remaja sedang meramas-ramas buah dadanya dengan penuh nafsu menyebabkan Salbiah terpinga-pinga. Salah seorang darinya segera memegang tangannya agar tidak melawan. Menyedari hakikat yang Salbiah sedang dalam keadaan khayal dan keasyikan, salah seorang remaja tersebut dengan pantas merentap kain baju kurung Salbiah hingga terlucut ke atas lantai sambil di bantu oleh rakannya yang seorang lagi. Dengan sepantas kilat, remaja yang memegang tangan Salbiah tadi terus menyingkap baju kurung Salbiah hingga ke paras leher lalu melucutkan bra merah Salbiah hingga ke pinggangnya mendedahkan buah dada Salbiah yang sedang mengeras itu. Perbuatan kasar mereka itu benar-benar membuatkan Salbiah tergamam dan kaku. Mindanya tidak dapat memproses kejadian yang sedang berlaku itu menyebabkan dia langsung tidak bergerak waima menghalang tindakan tiga remaja yang tidak dikenalinya itu.

Seronok bukan kepalang remaja-remaja itu melihat keindahan buah dada Salbiah yang besar dan putih gebu itu terpampang di hadapan mata mereka. Buat pertama kalinya mereka dapat melihat buah dada wanita dewasa secara live begitu. Buah dada Salbiah yang besar, putih, keras dengan putingnya mengacung ke atas seolah-olah meminta agar dibelai dan dihisap menambah geram remaja-remaja itu kepadanya. Salbiah akhirnya cuba melawan namun sia-sia kerana kedua-dua puting besar buah dadanya telah dihisap kemas dan kuat oleh kedua remaja yang rakus itu. Seorang menghisap ganas di kiri dan seorang lagi di kanan manakala seorang lagi sedang memegang Salbiah agar tidak melawan dan menyukarkan tindakan mereka dalam keadaan yang sempit itu.

Tangan-tangan muda yang baru ingin mengenal dunia itu meraba ke segenap inci badan Salbiah mula menambah nikmat pada Salbiah yang kini hanya mampu membiarkan perbuatan budak-budak itu dengan mata terpejam rapat. Salbiah sudah tewas dan tenggelam dalam gelodak nafsunya sendiri walaupun tanpa rela, hinggakan dia terlupa bahawa dia adalah isteri orang yang bertudung labuh dan selalu menjaga tingkah laku setiap kali berhadapan dengan orang yang bukan muhrim. Namun pada ketika ini dia sedang dikerjakan oleh tiga orang lelaki yang lebih muda darinya. Salbiah tewas di tangan tiga remaja hingusan yang langsung tidak dikenalinya. Belum pernah dalam hidupnya diperlakukan begitu oleh orang lain apatah lagi dengan tiga orang serentak. Remaja yang layak di panggil anak kerna umur mereka sekitar 15 tahun dan 17 tahun dibandingkan dengan dirinya yang sudah berusia 37 tahun. Kenikmatan yang dirasainya menyebabkan dia lupa yang dia sedang dicabul oleh remaja-remaja itu.

Kembara Si Tudung LabuhWhere stories live. Discover now