Kembara Si Tudung Labuh Bhgn.4

45.8K 142 12
                                    

Kembara Si Tudung Labuh Bhgn.4

Setelah tuala yang dipakai oleh Salbiah berjaya dirungkai, tangan Maniam mula mengusap kemaluan Salbiah yang membukit itu sementara sebelah tangannya lagi meramas-ramas punggung pejal milik Salbiah. Maniam terus telah menikmati kekenyalan tundun tembam Salbiah dengan jarinya yang besar dan kasar. Kemudian Maniam mengangkat Salbiah masuk ke dalam bilik air dan didudukkan Salbiah di atas kolah. Maniam menguak kedua kaki Salbiah hingga terdedah alur pantat Salbiah yang kemerahan. Maniam menjadi tidak tahan apabila melihat pantat merah dan gebu itu yang mana sangat berbeza dengan pantat isterinya yang hitam legam dan berbulu lebat. Lantas, Maniam terus membenamkan wajahnya di celah kelangkang Salbiah. Lidah Maniam terjulur menjilati kelentit yang menonjol di antara bibir kemaluan Salbiah. Salbiah terjerit kecil saat lidahnya mulai menyapu kelentit Salbiah tiba-tiba pinggulnya menggelinjang diiringi desahan nikmat yang kuat.

Belahan bibir kemaluan Salbiah dengan kelentit yang menonjol di tengahnya, terlihat semakin jelas. Bulu-bulu kemaluan yang tercukur rapi di tundun kemaluan isteri orang ini membuatkan Maniam menjadi semakin tidak sabar untuk menerokainya. Batang pelir Maniam terasa sakit mengembang di dalam seluar pendek yang dipakainya itu. Bibir kemaluan Salbiah terlihat merekah kemerahan dan basah menjadikan Maniam menjadi sangat terangsang. Batangnya yang gemuk dan hitam berkilat seolah-olah ingin meletup kerana terlalu keras. Dengan penuh bernafsu, Maniam menghirup dan menjilat setiap titis cairan mazi Salbiah yang menitis dari kemaluannya. Maniam merasa paha Salbiah bergetar lembut ketika lidahnya mulai menjalar di bahagian dalam selangkangnya. Salbiah menggeliat kegelian ketika hujung lidah Maniam menelusuri lipatan-lipatan pintu pantatnya yang mengemut deras. Termengah-mengah menahan nikmat, Salbiah mencengkam rambut Maniam dan meramas-ramasnya.

Lidah Maniam segera meneroka di daerah yang paling sensitif milik Salbiah menyebabkannya menggeliat hebat ketika lidah dan bibir Maniam hangat menelusuri rongga lubang pantatnya. Mulut wanita ini mendesah-desah dan merintih-rintih saat bibir kemaluannya dikuak lebar-lebar dengan lidah Maniam terjulur menjilati bahagian dalam kemaluannya. Ketika lidahnya menyapu kelentit yang telah mengeras itu, Salbiah merintih hebat dan tubuhnya mengejang sehingga terangkat menandakan Salbiah telah klimaks. Bergetar tubuh Salbiah menerima ledakan nafsu itu. Mata hitamnya hilang digantikan dengan mata putihnya sahaja yang kelihatan.

Setelah reda dari ledakan klimaksnya, Maniam lantas berdiri lalu menggeselkan batangnya pada pantat Salbiah yang becak. Perlahan-lahan Maniam menekan batangnya ke ruang yang terasa hangat dan sempit itu. Kemaluan Salbiah telah pun cukup basah untuk memulakan hubungan seksual sebenar. Maniam menekan perlahan-lahan dan menarik kembali batangnya keluar berulang kali. Tindakan Maniam itu diiringi dengan keluhan enak daripada Salbiah. Matanya masih terpejam rapat.

"Ahhh..Ahh..." rintih Salbiah dengan nafas tersekat-sekat.

Sememangnya pantat Salbiah terasa sempit sekali seperti anak gadis. Maniam semakin garang lantas membenamkan keseluruhan batangnya ke dalam pantat Salbiah. Salbiah tersentak dan cuba sedaya upaya untuk menyediakan dirinya dengan kemasukan batang yang berlainan saiz dari batang-batang lelaki yang pernah meneroka lubang pantatnya itu. Terasa sendat sekali kerana kegemukan batang hitam berkilat milik Maniam.

Maniam mula mengenjut lubang pantat Salbiah. Dengusan dan keluhan nikmat Salbiah semakin kuat. Geselan antara batang Maniam dengan kelembutan dinding dalam kemaluannya membuatnya tewas pada keasyikan berhubung badan. Maniam kini memeluk tubuh Salbiah dan memberikannya ciuman penuh bernafsu. Buah dada Salbiah yang begitu gebu ini diramas-ramas dengan rakus. Wajah Salbiah kelihatan begitu terangsang sekali. Gerakan Maniam semakin laju, setiap tujahan batang Maniam disambut dengan erangan nikmat yang terbit dari mulut Salbiah. Tangannya mula memeluk Maniam dan mula mencakar belakang Maniam. Nafas Salbiah kembali menjadi berat dan tersekat-sekat.

Kembara Si Tudung LabuhWhere stories live. Discover now