Zara p.o.v
Daar sta ik dan weer. Op London Airport. Mijn vlucht naar Mallorca vertrekt over twee uur. Ik geef mijn ouders een kus op de wang."Doei pap, mam en Jordi. Ik houd van jullie tot over tien weken." Zeg ik.
"Veel plezier en geniet ervan lieverd." Zegt Jordi waarna hij mijn lippen voor de laatste keer kust. Ik glimlach en draai me om. Ik loop met mijn koffers naar de balie waar ik mijn grote koffer inlever en incheck. Hierna loop ik naar de douane en zodra ik hier doorheen ben ga ik in het restaurant zitten. Ik zucht en neem een slok van mijn koffie. Ik haat het om twee uur te wachten tot het vliegtuig opstijgt.
Vanaf de zomer van 2016 werk ik elke zomer tien weken lang bij het hotel Summer vibes midden in het uitgaans gebied van Mallorca. Dit jaar zal anders worden. Dit is de eerste zomer dat ik geen vrijgezel ben. Jordi is 23 jaar en we hebben nu zes maanden een relatie. Hij is docent geschiedenis op de middelbare school. Ik heb hem ontmoet op de docenten opleiding. Ik ben namelijk in opleiding tot docent biologie. Ik moet nog een half jaar, ik heb namelijk wat vertraging opgelopen. Toch vind ik het werken in een hotel enorm leuk. Ik krijg normaal iedere zomer wel veel aandacht van de jongens op Mallorca. Dit jaar zal ik het moeten afwijzen. Of Jordi de liefde van mijn leven is? Geen idee. Ik geloof dat er meerdere ware liefdes bestaan en dat er niet maar één juiste persoon is. Dit is mijn tweede relatie. Mijn eerste relatie had ik van mijn zestiende tot mijn zeventiende. Dat was pas een toxic relationship. Iedere week ruzie en achteraf bleek hij vreemd te gaan met een collega van ons beiden. We werkten namelijk alle drie in een supermarkt.
We hebben een vast team aan personeel iedere zomer. Het hotel heeft in totaal 110 hotelkamers. Het team is enorm gezellig en ik kijk er altijd naar uit om ze weer te zien. Ik heb meerdere taken in het hotel. De meeste personeelsleden hebben een vaste taak maar ik vind het heerlijk om afwisseling te hebben. De ene dag maak ik kamers schoon, de andere dag geef ik een tour over het eiland, ik serveer in het restaurant en speel wel eens mee in het animatie team. Ik ben van alle markten voorzien.
Ik ga nog even naar het toilet want over een half uur mag ik al in het vliegtuig stappen. Ik loop naar het toilet. Wanneer ik klaar ben bij het toilet bots ik tegen een jongen op.
"Oh fuck, sorry." Zegt de jongen met bruine krullen. Ik kijk hem aan en lach.
"Geen probleem. Ik had niet verwacht tegen een jongen aan te botsen in de vrouwen wc." Zeg ik met grinnik. Hij haalt een hand door zijn haren en glimlacht.
"Ik ga wel vaker naar het verkeerde toilet." Zegt hij met een grijns.
"Oh zo'n eentje ben je. Fijne vlucht." Zeg ik waarna ik me omdraai en wegloop. Ik hoor hem nog wat mompelen maar draai me niet meer om. Wat een gekke jongen.
"Boeing 737 naar Mallorca is gereed." Wordt er omgeroepen. Ik loop naar gate 10 en laat mijn ticket zien. Ik loop naar mijn stoel en ga zitten. Nu twee en een half uur uit het raam staren naar de mooie blauwe lucht en de wolken.
-3 uur later-
Ik zit in de auto bij Jack mijn baas. Jack en Eve zijn een echtpaar van beiden boven de 50 jaar. Ze zijn de eigenaren van het hotel Summer vibes. Het is een heel vriendelijk echtpaar en echt de beste bazen die je je kunt wensen. We komen aan bij het hotel en ik ga meteen naar mijn kamer. In het hotel zijn ongeveer 20 hotelkamers beschikbaar voor het personeel. In deze kamers zit ook een keukentje. Zodat we ons volledig kunnen redden. Ik heb ieder jaar kamer nummer drie. Ik pak mijn spullen uit en ga plat liggen op het bed. Op naar tien weken plezier en geld verdienen.
Er wordt op mijn deur geklopt en ik open de deur.
"Hee Eve leuk je weer te zien." Zeg ik waarna ik haar twee zoenen op haar wang geef.
"Zara wat fijn dat je er weer bent." Zegt Eve. "Morgen is je eerste werkdag en sta je bij de receptie. Er komen wel 25 check ins."
"Oké wat een drukte zeg. Helemaal goed. Ik heb er zin in." Zeg ik.
"En er is een nieuwe medewerker hij komt zometeen aan. Hij vindt het net als jij leuk om meerdere taken te hebben dus jij bent de aangewezen persoon om hem in te werken. Hij heet Niall." Zegt Eve. Ik knik met een glimlach.
"Oké gezellig. Blijft hij meerdere jaren?" Vraag ik.
"Dat is wel de bedoeling natuurlijk. Als het goed verloopt, maar dat is jouw verantwoording." Zegt ze met een knipoog.
"Oké dan no pressure." Zeg ik met een lachje. Eve verlaat de kamer en ik besluit een douche te nemen.
De warme waterstralen raken mijn huid en ik sluit mijn ogen. Ik kan echt genieten van het warme water. Ik draai de kraan dicht. Na mijn douche wikkel ik een handdoek om mijn lichaam en een handdoek om mijn haar. Ik loop de slaapkamer in en zoek in mijn koffer naar mijn bloemenjurkje.
"Goeie keus." Hoor ik achter mij. Mijn hart slaat een slag over en mijn ogen worden groot. Ik draai me met een ruk om en kan nog net mijn handdoek om mijn lichaam vast grijpen voordat hij kan afzakken.
"Wie the fuck ben jij en wat doe jij in mijn kamer?" Gil ik uit.
"Chill down." Zegt hij met een lachje. Een jongen met een bruin kapsel staat tegenover me te grijzen. "Ik moest op kamer drie zijn en je deur stond op een kiertje."
"En je hebt niet geleerd om eerst te kloppen?" Zeg ik nog steeds in shock. De jongen daarentegen is zeer vermaakt.
"Ik ben Niall, jij komt me in werken." Zegt hij waarna hij gaat zitten op mijn bed. Ik sta met open mond toe te kijken.
"Ik ben Zara. Ik werk je morgen in en kan je nu mijn kamer verlaten?" Zeg ik proberend op een nette toon.
"Je moet mijn vrienden inchecken." Zegt hij kijkend naar mijn hele lichaam.
"Ik moet niets. Laat me mezelf even omkleden." Zeg ik geïrriteerd.
"Chick is een beetje geprikkeld." Lacht hij.
"We staan bij de receptie. Zie je in vijf minuten." Zegt hij waarna hij opstaat en naar de deur loopt."Ohja en dat bloemen jurkje zou je sexy staan." Grijnst hij.
Hoofdstuk 1 :)
Wat denken jullie ervan?
Ik had dit boek op on hold gezet maar ik vind het schrijven veel te leuk dat ik mezelf verplicht om elke week iets te schrijven. Dus enjoy!X chant
JE LEEST
Sexual tension ft Niall Horan
FanfictionSexual tension Een hotel genaamd 'Summer vibes' ligt in het uitgaansgebied Mallorca. Het hotel wordt enorm veel bezocht door jongeren. Zara is 21 jaar en werkt in dit hotel in de zomervakantie. Dit doet ze al 3 jaar. Elk jaar maakt ze van alles mee...