Zara p.o.v
Ik ben in bed beland na een korte avond uit. Ik ben nogal moe. Het is ook al 2.00 uur 's nachts. Laat genoeg dus. Ik sluit mijn ogen en val in slaap.*klop klop klop klop*
Ik schrik wakker. Ik kijk om me heen maar het is nog donker in de kamer. Ik kijk op mijn wekker 5.36. Wie klopt er om dit tijdstip op mijn deur? Ik sta op uit bed en strompel naar de deur. Ik open de deur en zie Niall voor de deur staan. Stomdronkend. Hij wankelt in de deurpost van de ene kant naar de andere kant.
"Wat is er?" Vraag ik zuchtend.
"Sleutels en vrienden kwijt." Zegt Niall met een lachje. Ik rol mijn ogen.
"Dan klop je bij deur van je vrienden aan." Zeg ik.
"Allang gedaan miss Flower." Grinnikt hij. "Kwijt." Ik zucht geïrriteerd. Godzijdank hebben we reserve sleutels.
'Ik pak een reserve sleutel voor je. Maar waag het om deze kwijt te raken. En je gaat morgen maar zoeken naar die sleutel." Zeg ik bazig. Niall rolt speels zijn ogen en steekt zijn tong uit. Ik pak mijn eigen sleutel en sluit de deur achter mij. Ik loop naar de receptie en ga een kamertje erachter in. Ik vul de code van de kluis in en pak de reserve sleutel. Ik loop weer naar buiten en loop met Niall in mijn nachtjapon naar zijn hotelkamer. Ik open de deur en vlak erna zakt Niall door zijn knieën. Dat was te verwachten. Ik pak hem vast en schud hem wakker.
"Niall kom op." Zeg ik luid. Zijn ogen gaan weer open. Ik help hem in de benen en loop naar zijn bed.
"Dat slaapjurkje is fu-fucking sexy. Ik kan je tepels er door hee-een zien." Zegt hij brabbelend.
"Kotsen." Zegt hij snel waarna hij kotst over zijn kleren en op de vloer. Ik trek meteen een vies gezicht. Dit kan er ook nog wel bij. Ik loop snel naar de badkamer en pak twee handdoeken. Een handdoek maak ik nat en de ander laat ik droog. Ik maak de vloer schoon en laat Niall op bed zitten. Ik trek zijn blouse uit waar allemaal kots op zit en gooi deze in een vuilniszak bij de gebruikte handdoeken. Ik duw hem naar achteren en trek zijn broek uit. Het is dat ik zo'n zorgzaam type ben. Ik had hem ook kunnen laten slapen in zijn eigen kots. Ik stop zijn broek ook in de zak en doe er een knup in. Ik leg de zak in de hoek van zijn kamer. Ik pak een washandje en maak deze nat. Ik maak zijn borst en gezicht schoon en leg Niall onder zijn deken. Niall opent zijn ogen.
"Je bent een schat." Fluistert hij zachtjes waarna zijn ogen weer sluiten. Ik grinnik en leg zijn sleutel neer op zijn nachtkastje. Ik loop zijn kamer uit en sluit de deur.
Wedden dat Niall morgen niet voor 10 uur wakker is? Ik loop weer snel naar mijn eigen kamer en sluit de deur.
*iep iep iep*
Ik open mijn ogen en druk mijn wekker uit. 9.00 in de ochtend. Ik gaap en strek mijn armen uit. Ik stap uit bed en ga mezelf klaarmaken. Ik heb nog broodjes in mijn tas die ik als ontbijt kan opeten.
Als ik helemaal klaar ben loop ik naar de receptie. Eve staat achter de balie.
"Heb je Niall gezien Zara?" Vraagt Eve.
"Ehm hij was ziek gisteren, hij had geen fijne vlucht gehad. Ik zal even kijken of hij al beter is." Smoes ik.
"Ach wat vervelend voor hem. Ja is goed. Ga maar even bij hem kijken en zorgen dat hij goed te eten krijgt. Ik blijf tot die tijd wel bij de receptie." Zegt Eve. Ik knik en loop naar Niall's kamer. Ik klop op zijn deur. Geen gehoor. Ik open de deur. Hij heeft hem natuurlijk niet op slot kunnen doen gisteren.
Niall ligt languit in bed zonder dekens over hem heen. Hij snurkt zachtjes met zijn mond half open. Het zonlicht schijnt tussen de gordijnen door op zijn buik, waar lichte abs zichtbaar zijn. Zijn fel oranje onderbroek geeft haast licht in deze schemerige kamer. Ik loop naar zijn bed.
"Niall! Wakker worden." Zeg ik. Niall maakt een kreunend geluid.
"Shit. Ik heb me verslapen zeker?" Vraagt hij met een schorre ochtend stem.
"Yep." Zeg ik. Niall opent zijn ogen en haalt een hand door zijn haar.
"Barstende koppijn. Wat heb ik gedaan?" Vraagt hij.
"Weet je niets meer?" Vraag ik. Hij gaat rechtop zitten. Ik loop naar de badkamer en pak een glas water die ik aanreik.
"Thanks babe." Zegt hij waarna hij een slok water neemt.
"Fuck ja. Ik heb gekotst." Zegt hij.
"Ja dat klopt. Je kleren en twee vieze handdoeken zitten in die vuilniszak." Zeg ik wijzend naar de hoek van zijn kamer.
"Heb je me uitgekleed?" Vraagt hij iets te vrolijk.
"Je zat volledig onder de kots. Ik kon niet anders." Zeg ik.
"Volgende keer kots ik niet, en dan zal ik jou ook uitkleden." Zegt hij met een lachje. Ik schud lachend mijn hoofd.
"Je bent er één." Zeg ik.
"Is Eve boos?" Vraagt Niall. Ik schud mijn hoofd.
"Nope. Ik heb gezegd dat je gisteren geen fijne vlucht hebt gehad en dat je daardoor ziek was."
"Je bent een schat." Zegt hij.
"Dat hoor ik wel vaker. Nou hup uit bed. Paracetamol erin, wat eten en aan het werk." Zeg ik. Niall gooit het glas water achterover en stapt uit bed. Hij trekt zonder waarschuwing zijn boxer naar beneden en voor ik door heb wat er gebeurd begint Niall te lachen.
"Ja ik schaam me niet zo. Dat hoeft ook niet met zo'n knuppel tussen mijn benen." Zegt hij grijzend. Ik sla mijn handen voor mijn gezicht.
"Wat? Nog nooit eerder een piemel gezien?" Vraagt hij. Ik besluit niet te reageren. "Kust is weer veilig."
Ik haal mijn handen voor mijn gezicht weg. Niall heeft weer een broek aan en trekt een wit t-shirt aan.
"Net genoeg?" Vraagt hij.
"Als je je haar nog even in model brengt is het netjes." Zeg ik. Niall doet wat ik zeg en komt naast me staan.
"Dan gaan we maar even gezellig samen ontbijten èh? Net een eerste date. Hoe leuk?!" Zegt Niall enthousiast.
Weer een hoofdstukje😄
Laat me weten wat jullie ervan vinden!!
Xx
JE LEEST
Sexual tension ft Niall Horan
FanfictionSexual tension Een hotel genaamd 'Summer vibes' ligt in het uitgaansgebied Mallorca. Het hotel wordt enorm veel bezocht door jongeren. Zara is 21 jaar en werkt in dit hotel in de zomervakantie. Dit doet ze al 3 jaar. Elk jaar maakt ze van alles mee...