Chapter 2.

883 14 11
                                    

Song Arms of a stranger Niall Horan

Zara p.o.v
Ik ben nog steeds in shock door de vreemde jongen die zomaar mijn hotelkamer binnen kwam. Wat nou als ik naakt de kamer in liep? Hoe awkward. Ik trek snel het bloemenjurkje aan en kam mijn haren.

Ik pak mijn deur pas en loop mijn hotelkamer uit, de gang uit en ben al bij de receptie. En jahoor vijf jongens staan drukkend op de bel bij de receptie. Eve zei toch dat ik morgen pas moest beginnen?

Ik zucht diep en stap achter de receptie. Alle tien de ogen zijn op mij gericht. En daadwerkelijke alle vijf de jongens hebben dezelfde grijns op hun smoel. Aardig doen Zara.

"Hallo welkom bij Summer Vibes. Kan ik jullie ergens mee helpen?" Zeg ik vriendelijk.

"Ja jouw 06 nummer graag." Zegt een jongen met donker zwart haar. Hoorde ik dat nou goed?

"Dat valt niet onder de service helaas." Zeg ik netjes. Een jongen met bruine krullen begint te lachen en geeft de jongen met zwart haar een stoot tegen zijn schouder. Hee, die jongen herken ik van het vliegveld! Die jongen stootte tegen me aan op het vrouwen toilet.

"Hier hebben ze zeker wel mannen toiletten?" Vraagt de krullenbol met een knipoog.

'Ik zal zometeen de plattegrond mee geven. En inderdaad je hoeft geen gebruik te maken van het vrouwen toilet." Zeg ik met een lachje.

"Fijn. Nou Miss Flower, mogen we inchecken?" Zegt de jongen die mijn collega blijkbaar gaat worden.

"Ehm ja tuurlijk. Geef jullie resveringspapieren maar." Zeg ik. Alle vijf de jongens overhandigen hun papieren.

"Niall Horan. Kamer 4. Omdat je medewerker bent van het hotel slaap je op de begane grond zodat je dichtbij alle werkzaamheden bent." Zeg ik. Niall knikt en neemt zijn hotelpas aan. Top. Een kamer tegenover mij.

"We worden buren. Gezellig." Zegt hij met een grijns.

"Zayn Malik en Liam Payne hebben kamer 105. Op de bovenste etage. De lift uit en meteen rechts de gang uitwandelen. De kamer zal aan jullie rechterhand zitten. Louis Tomlinson en Harry Styles. Kamer 107. Ook de bovenste etage en rechts afslaan als je de lift uitloopt."

"Ontbijt is van zeven uur 's ochtends tot elf uur. Avond eten is buffet en is van vijf uur 's middags tot tien uur 's avonds. We hebben twee buffet restaurants. Reserveren is verplicht maar dit kan via de tablet die in jullie hotelkamer ligt. "

"En ehm Niall voor personeel gelden andere regels. Ontbijt is voor zeven uur als je ochtend dienst hebt. Ook is het avond eten pas als alle gasten hebben gegeten of je moet zelf eten koken. Als je vrij bent mag je wel ontbijten tegelijk met de gasten." Zeg ik. Niall rolt zijn ogen.

'Pff jesus kan dat nog vroeger? Kan meteen vanuit de club ontbijten dus." Zegt hij.

"Ja moet je hier maar niet gaan werken." Mompel ik.

"Wat zei je?" Vraagt Niall met zijn wenkbrauwen opgetrokken.

'Fijn verblijf allemaal." Zeg ik waarna ik me omdraai naar de computer. De jongens vertrekken met hun bagage en ik haal opgelucht adem. Deze jongens kunnen nog weleens voor overlast gaan zorgen. Eve komt naar de receptie balie gelopen.

"Zara? Je bent vrij wat doe je hier?" Vraagt ze verbaasd.

"Ja die ene Niall Horan stond in mijn hotelkamer terwijl ik aan het douchen was. En volgens hem moest ik hun inchecken." Zucht ik. Eve fronst haar wenkbrouwen en rolt haar ogen. Ze gaat niet in op Nialls bezoekje.

"Zeke had receptie dienst. Waar is hij?" Vraagt ze. Ik haal mijn schouders op, maar ik weet heel goed waar Zeke is. Zeke. De knappe player van Summer Vibes. Zeke is erg goed in rondleidingen geven aan nieuwe gasten. Vooral aan meiden tussen de 18 en 25 jaar met grote borsten en ronde billen. Ik begin te lachen. Het is in elk geval vrij duidelijk waar de rondleiding eindigt.

'Ik zal even langs zijn kamer, hij moest vast naar de wc. Kamer één toch? Zelfde kamer als vorig jaar?" Vraag ik aan Eve. Eve knikt. Ik loop de gang uit en klop op de kamerdeur van Zeke. Gezucht en zacht gekreun komt uit de kamer.

'ZEKE! Je hebt gasten!!" Schreeuw ik. Zeke is echt wel een aardige gozer daar niet van. Zijn libido is alleen erg hoog en die blijft ook hoog als je op mallorca blijft werken. De deur gaat open en Zeke staat bloot voor de deur met zijn handen voor zijn geslachtsdeel. Ik rol mijn ogen en lach.

"Nieuwe gast zeker?" Zeg ik. Hij knikt.

"Ze wilde even weten of mijn kamer net zo groot was als die van haar." Smoest hij.

"Aha dat zal het zijn. Je had gasten bij de receptie. Doe deze rondleidingen alsjeblieft buiten werktijd, anders vertel ik het door aan Jack en Eve. " zeg ik volwassen. Zeke knikt en geeft me gelijk.

"Ik ga me omkleden en ga dan meteen naar de receptie. Thanks Zara." Hij sluit de deur en ik ga naar mijn eigen kamer.

"Miss Flower." Zegt Niall met een knikje als ik mijn kamer in wil lopen.

"Zara. Noem me gewoon Zara. Morgen start je werkdag om tien uur bij de receptie. Zorg dat je optijd bent en nette kleding draagt." Zeg ik wanneer ik mijn kamer inloop en de deur sluit. Ik plof neer op bed. Waar ben ik nu weer in beland? Waarom nemen Jack en Eve zo iemand aan? Hij lijkt me totaal niet gedreven voor dit werk. Volgensmij is hij hier alleen voor de meiden en de drank. Dat wordt een hele zware werkdag morgen.

Wish me luck.

Ik had weer motivatie en tijd om te gaan schrijven🙈 ik ga even wat hoofdstukken vooruit schrijven. Wel zullen ze maar 1000 woorden per hoofdstuk worden ongeveer.

What do you think?

X chantal









Sexual tension ft Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu