Chapter 3.

822 14 3
                                    

Zara p.o.v
Vanavond ga ik de stad in. Ik ben vrij en moet morgen pas om 10 uur beginnen in de receptie. Ik kijk echt op tegen het inwerken van Niall. Ik bedoel ik werk iedere zomer meerdere jongeren in, maar Niall lijkt me echt een vak apart. Helaas werken jongeren vaak maar één zomer hier. Het is echt een vakantiebaantje en vaak zijn de jongeren erna druk met hun studie of een andere baan. Ook hebben we een vast team, dit zijn wat oudere mensen wie op het eiland wonen netzoals Eve en Jack. Zij werken ook buiten het hoogseizoen in het hotel. Zeke en ik komen hier al een paar jaren. Ik vind het een onwijs leuke baan en vindt het heerlijk om weg te zijn van huis. Dit jaar is het wel even anders omdat ik een relatie heb met Jordi.

Ik ben niet vies van een one night stand namelijk. Niet dat ik alle vakantie gasten heb gehad, en al helemaal geen gasten van summer vibes hotel. Nogal awkward als ik die dagen erna hun ontbijt of check out regel.

Ik kijk op mijn telefoon en zie dat ik een whatsappje heb van Jordi.

Hee schat, fijne vlucht gehad? Ik mis je nu al! Tot over een week❤

Hee. Jaa de vlucht was prima. Ik mis jou ook. Tot gauw x

Jordi komt over een weekje naar Mallorca om te zien waar ik werk. Ik ben benieuwd wat hij ervan vindt.

23:00

Ik twijfel of ik mijn bloemenjurkje aan moet houden of dat ik me moet omkleden. Ik laat dit wel aan. Het is een schattig jurkje. Ik verlaat mijn hotelkamer en pak mijn fiets. Ik heb hier een fiets staan zodat ik niet een fortuin kwijt ben aan de taxi ritjes.

De stad is maar een kwartier fietsen dus dat valt reuze mee. De luide muziek is een aantal straten voor de stad al te horen. De discolampen schijnen door de straten en dansende mensen vullen de straten. Wat heeft deze stad toch een heerlijke vibe. Ik zet mijn fiets in een fietsenrek aan het begin van de stad. Ik loop naar de eerste kroeg en bestel een sex on the beach cocktail. Heerlijk zijn die. Ik krijg er echt een zomers gevoel van.

"fiet fiuuw miss Flower." Hoor ik achter me. Ik sluit voor drie seconden mijn ogen. Meen je die? Niall komt naast me zitten aan de bar.

"Pfoe pfoe. Een sex on the beach. Daar ben je niet vies van dus." Zegt Niall met een knipoog.

"Ben je altijd zo vervelend?" Vraag ik. De andere vier jongens nemen ook plaats aan de bar en bestellen een biertje.

"Alleen als ik een hele knappe verschijning voor me heb." Zegt hij terug. Een kleine blos komt op mijn wangen waardoor Niall begint te grijzen.

"Haal je maar niks in je hoofd ik heb een relatie." Antwoord ik.

"Nou? Alles kan kapot. Al helemaal op deze leeftijd." Zegt hij waarna hij zijn glas bier tegen mijn glas aan tikt. "Proost. Op een hele mooie lange zomer." Zegt hij.

"Proost." Zeg ik. "Blijven je vrienden ook tien weken?"

"Nope. Zij gaan over twee weken weer naar huis. Dit is echt een zuipvakantie voor hun." Zegt Niall met een grinnik.

"Oké. Het is ook een zuipvakantie voor jou volgensmij." Zeg ik. Niall gooit zijn glas bier in één keer achterover.

"Dat heb je verkeerd begrepen meis." Zegt Niall. "Jack en Eve zijn mijn oom en tante. Ze worden ouder en sinds zij geen kinderen hebben, word ik hun opvolger over een aantal jaren." Mijn mond valt open.

"Ik werkte in het motel van mijn ouders thuis. Mijn ouders willen niet naar mallorca verhuizen, maar ik zie het probleem niet. Daarom hebben Jack en Eve mij uitgekozen." Voegt Niall eraan toe.

"Oké dan. Interessant." Meer heb ik er niet aan toe te voegen.

"Maar jou als werknemer hebben sla ik niet af. Seks in de bezemkast enzo." Zegt Niall. Ik vergoot mijn ogen.

'Dit zal waarschijnlijk mijn laatste zomer zijn. Over een half jaar ben ik biologie docent." Zeg ik met een knipoog. Beter kwam dit niet flirterig over.

"Dan hebben we dus tien weken." Zegt Niall met een knipoog. Ik grinnik en neem een grote slok van mijn cocktail. Dit wordt een lange zomer.

"Ik wil wel biologie les van jou. Heb je ook zo'n sexy strakke rok aan tijdens het lesgeven?" Vraagt Niall.

"Nee toevallig niet." Ik kijk om me heen. De krullebol zit met zijn tong in de keel van een blondine. De zwarte kuif en ene Louis kletsen met elkaar. Die andere bruine is aan het dansen met een meisje. Gezellige jongens.

"Zijn ze allemaal single?" Vraag ik wijzend naar de jongens.

"Wil je ons alle vijf? Dat kan hoor. We houden wel van orgies." Zegt Niall lachend.

"No thanks. Ik wil niemand van jullie." Zeg ik.

"Think twice." Zegt Niall waarna hij opstaat en naar zijn vrienden loopt. Het is zo'n vreemde jongen. Ik drink mijn cocktail op en ga naar de dans vloer om wat te dansen. Ik heb weinig schaamte en kan dus prima in mijn eentje uitgaan. Ik maak vaak wel vrienden in de stad. Er komen veel vriendengroepen naar Mallorca en het is één en al gezelligheid. Ik voel iemand achter me en draai me heel snel om. Natuurlijk. Niall. Dat was te verwachten.

"Die billen kunnen wel wat." Zegt hij.

"Niall kap hiermee. We zijn collega's en ik ben bezet." Zeg ik.

"Wat jij wilt. Maar over een aantal weken zal je om me smeken." Zegt hij waarna hij zich omdraait en wegloopt. Yeah right. Ik loop naar de bar om nog een cocktail te bestellen. Ik ga zitten en neem een aantal slokken. Als ik om me heen kijk zie ik Niall intiem zoenen met een mooi slank meisje. Ik rol mijn ogen en kijk weg.

Dit hoef ik niet te zien.

Yay hoofdstuk 3 alweer!

Hopelijk was het leuk!

Laat me weten wat jullie ervan vonden!

Xx















Sexual tension ft Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu