The Truth Untold Ep. 3

38 3 0
                                    

Aku duduk di dalam bilik. Aku buka diari aku semula. Sekeping gambar terjatuh. Aku hendak mengambil gambar tersebut. Tiba tiba

"Tok! Tok! Tok" pintu bilik aku di ketuk. Aku simpan diari dan dan gambar itu di dalam laci mejaku. "Masuklah" Chim dan Tae yang datang. Kami berborak sehingga lewat malam.

Keesokkan harinya, aku tidak ke sekolah. "Hyung, Kookie tak larat la" runggut ku. "Kalau macam tu Kookie duduk rumah ja la. Hyung pergi dulu ya."jawapan Jin membuatkan aku tersenyum lebar.

Aku berseorangan di dalam rumah. Inilah masanya. Aku bergerak ke tingkat bawah tanah.

Aku nampak sebuah bilik yang ditulis 'DO NOT ENTRY'. Aku tidak hiraukan. Aku menolak pintu bilik itu sehingga terbuka. "Uish busuknya!" aku menutup hidungku. Banyak kotak di situ. Aku megeluh. Sia sia, baru sahaja aku ingin keluar, mata aku tertangkap sebuah kotak yang terletak di belakang pintu. Aku membuka kotak itu. Dan... Isi di dalamnya ialah dua orang mayat.

"Kejap!!" Aku megeluarkan gambar yang aku dapat daripada diari ku. Aku menggigil. "EOMMA!! APPA!!" aku menangis. Aku menggenggam penumbuk. "Kookie akan balas dendam!!"aku keluar dari bilik itu dan menghempas pintu dengan kuat sekali.

To be continue...

Nak tau macam mana Kookie balas dendam? Jum tunggu ep. 4. Esok Author update kan lagi. Saranghae!! Ohh ya, jangan lupa vote, like and share.

[C]  [J. JUNGKOOK FF]  THE TRUTH UNTOLD Where stories live. Discover now