The Truth Untold Ep. Akhir

42 3 0
                                    

*FLASHBACK*
"Eomma dan appa tak sayang Kookie!!!" ujarku. "Kookie, eomma dan appa merayu jangan buat eomma dan apa macam ni, sayang?" rayu eommaku. "Eomma dan appa patut mati ja!!" tanpa berfikir, aku terus menikan kedua dua eomma dan appa ku.

"Kookie! Apa semua ni?!" jerit Namjoon. "Dorang jahat, hyung!" Suga bertindak memukuk kepala ku. "Bawa Kookie ke hospital sekarang!" jerit Chim. "Ni kita nak buat apa?" tanya Hobie kepada Namjoon apabila dia nampak eomma dan appa Kookie tidak bernyawa. "Kita kerat jela. Lepas tu masukkan dalam kotak." kata Namjoon. "Pastu nak letak kat mana?" "Kita letak kat tingkat bawah tanah." Hobke dan Namjoon pun uruskan eomma dan appa Kookie. Sementara Kookie di bawa ke Hospital.
*END FLASHBACK*

"Hyung mianhae..." ujar ku kepada Jin. "Wae?" aku terus menikam perut Jin. Ingat aku percaya cerita dia? Aku sayang eomma dan appa aku. Mustahil aku yang bunuh dorang, kan?

Aku keluar dari rumah itu tanpa arah tuju. Diari itu terbuka di muka surat tengah tengah.

1 Julai 2014
Mianhae eomma and appa. Hari ni kookie akan bunuh eomma and appa.

-TAMAT-

Akhirnya, tamat la sudah cerita ni. Amacam? Best tak? Sorry la kalau dalam cerita ni ada sakitkan idol korang. Hehe. Jangan lupa vote, like and share! Lain kali Author akan buat cerita baru pulak. Okay? Papai! Saranghae!!

[C]  [J. JUNGKOOK FF]  THE TRUTH UNTOLD Where stories live. Discover now