Chapter 1:

60 9 2
                                    

Ήμουν 13 και ήταν 16 όλα άρχισαν από μια τυχαία γνωριμία..
Ήταν μια καθημερινή ημέρα στο σχολείο όλα κυλούσαν αδιάφορα και βαρετά μέχρι που μας ανακοίνωσαν πως θα πηγαίναμε να παρακολουθήσουμε την παράσταση του λυκείου . Φύγαμε και πήγαμε εκεί δεν έδωσα πολύ σημασία στα παιδιά που έπαιζαν γιατί τα περισσότερα δεν τα ήξερα έτσι χωρίς να κοιτάξω καθόλου γύρω μου κατευθύνθηκα στην θέση μου. Κάποια στιγμή εκεί που μιλούσα με τις φίλες μου έκλεισαν τα φώτα και η παράσταση άρχισε.. Οι "ηθοποιοί" άρχισαν να βγαίνουν και το βλέμμα μου έπεσε πάνω σε ένα ψηλό αγόρι φαινόταν γλυκός και με τράβηξαν περισσότερο τα μάτια του ήταν ξεχωριστά και εκφραστικά. Δεν σταμάτησα να τον κοιτάω και αυτό έγινε αντιληπτό από μια φίλη μου η οποία τον ήξερε. Όταν τον είδε πάνω στην σκηνή μου είπε ποιος είναι και γενικά πως είναι σαν άτομο αλλά εκτός από αυτά μου είπε πως έκανε πολλές κινήσεις για να την φέρει πιο κοντά του. Δεν έδωσα και πολύ σημασία σε αυτά που μου έλεγε. Μετά από λίγη ώρα και αφού τελείωσε η παράσταση φύγαμε. Πέρασαν μέρες και δεν σταμάτησα να τον σκέφτομαι είχα πάρει και το προφίλ του στο ινστα από την φίλη μου αλλά ήξερα πως δεν θα γινόταν τιποτα μεταξύ μας. Μια μέρα λοιπόν που συναντήθηκα με την Σοφία ( την φίλη μου που τον ήξερε ) έμαθα ότι τελικά ο Δημήτρης κατάφερε αυτό που ήθελε αφού τα έφτιαξε με την Σοφία.

How we finally end upWhere stories live. Discover now