Chapter 8:

28 6 2
                                    

Και μου έκανε ξανά μπλοκάρισμα. Ότι έκανε βέβαια πάντα το μάθαινα από τις φίλες μου. Ήξερα ότι η κοπέλα που είχε θα τον χώριζε και πως θα μου ξανα έστελνε μήνυμα. Μετά από λίγο καιρό έγινε αυτό που περίμενα. Χώρισε. Και φυσικά δεν άργησε να μου στείλει μήνυμα. Του απάντησα στο μήνυμα και τον ρώτησα γιατί με έκανε μπλοκάρισμα. Η απάντηση του ήταν η ίδια με την προηγούμενη φορά . Πως η κοπέλα του με είχε κάνει αλλά χώρισαν. Δεν έδωσα σημασία αλλά ούτε συνέχισα να μιλάω μαζί του . Μου έστελνε αλλά δεν του απαντούσα τις περισσότερες φορές ή του απαντούσα απότομα. Μια μέρα είχα κανονίσει να βγω έξω με την παρέα μου. Και αφού βγήκαμε μου έστειλε ένα μήνυμα, που έλεγε να του δώσω άλλη μια ευκαιρία και πως θέλει να τα ξαναβρούμε. Δεν μπορούσα να μας φανταστώ ξανά μαζί. Ειδικά με το τέλος που είχαμε. Την  "σχέση" που είχαμε δεν την ήθελα ξανά , γιατί ήταν σαν να ήμασταν φίλοι. Δεν μου είχε πει ποτέ ότι με αγαπάει και πάντα άκουγε ότι του έλεγαν για εμένα και μαλώναμε. Έτσι του είπε ότι δεν θέλω να τα ξαναβρούμε και πως όσες φορές και να με ρωτούσε πάντα θα του έλεγα το ίδιο πράγμα. Αφού καταλάβει ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση επανασύνδεσης δεν μου έστειλε ξανά, μέχρι που άρχισα να μιλάω με τον κολλητό του και έμαθα αρκετά πράγματα για τον Δημήτρη που δεν ήξερα, τα οποία βέβαια δεν με ένοιαζαν. Όταν έμαθε ότι μιλούσα με τον φίλο του προσπάθησε απαντώντας σε μια ιστορία μου στο ινσταγκραμ να ξανα αρχίσουμε να μιλάμε. 

How we finally end upWhere stories live. Discover now