Chapter 5:

33 7 2
                                    

Μου είπε ότι είχε χτυπήσει με το μηχανάκι, αλλά δεν ήθελε να πάει στο νοσοκομείο γιατί φοβόταν πως αν το μάθαιναν οι γονείς του δεν θα του έπαιρναν μηχανάκι. Μετά από πιέσεις μου πήγε και ήταν όλα καλά ευτυχώς. Οι γονείς του το έμαθαν και όντως μέχρι σήμερα δεν του έχουν πάρει αλλά δεν πειράζει. Φυσικά και τον ρώτησα ποια ήταν η κοπέλα στην ιστορία του και έμαθα πως ήταν η κολλητή του τον πίστεψα γιατί τον αγαπούσα. Οι μέρες πέρασαν καλά τηλέφωνα μηνύματα όλα μια χαρά. Αφού είχε περάσει μια εβδομάδα στην γιαγιά του γύρισε πίσω στην δουλειά. Εκεί μια μέρα μου έστειλε ένα μήνυμα και μου είπε πως δυο κορίτσια του είπαν να πάνε μαζί παραλία  φυσικά και νευρίασα αλλά ήμουν σίγουρη ότι έλεγε ψέματα. Δεν δέχτηκε ή τουλάχιστον έτσι μου είπε. Όλη την υπόλοιπη μέρα είχα νεύρα δεν του μιλούσα και τόσο καλά και αυτό συνεχίστηκε για αρκετές μέρες . Μέχρι που ήρθε η μέρα να πάω διακοπές  βαρέθηκα να κρατάω νεύρα για βλακείες όχι ότι ήταν νεύρα αλλά τέλος πάντων. Στο εξοχικό μου δεν είχα Ίντερνετ έτσι δεν μιλούσαμε όλη την ώρα αλλά τα είχαμε βρει . Κλείσαμε ενάμιση μήνα μαζί και μετά από μια εβδομάδα μου έστειλε ένα μήνυμα και μου είπε πως ήθελε να χωρίσουμε γιατί τον παραμελούσα και δεν του έδινα σημασία η αλήθεια είναι πως και εγώ ήθελα να χωρίσουμε αλλά με πρόλαβε αυτός πρώτος . Φυσικά ποτέ δεν ρώτησε αν έχω Ίντερνετ ή αν έγινε κάτι και δεν μπορώ να του μιλάω τόσο συχνά δεν τον ένοιαζε και φυσικά δεν ήταν αυτός ο πραγματικός λόγος του χωρισμού μας και αυτό το κατάλαβα την ίδια μέρα το βράδυ που είδα πως με είχε μπλοκάρει στο ινσταγκραμ και ο κολλητός μου μου έστειλε...

How we finally end upWhere stories live. Discover now