Chapter 2:

47 7 2
                                    

Όταν το έμαθα αυτό δεν ήξερα πως να νιώσω ήξερα ότι η Σοφία τον αγαπούσε  και χαιρόμουν που είναι μαζί αλλά ήξερα επίσης ότι τώρα δεν μπορούσα να κάνω κάτι μαζί του αφού ήταν το αγόρι της κολλητής μου. Τα πράγματα ήταν πολύ μπερδεμένα μέσα μου αλλά αποφάσισα να μην πω σε κανέναν τίποτα. Μια μέρα λοιπόν σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό να του στείλω ένα μήνυμα αφού είμαι φίλη της Σοφίας κατευθείαν το έκανα. Του έστειλα μήνυμα και μιλούσαμε για μέρες. Βέβαια πάντα σαν φίλοι. Αυτό δεν άργησε να αλλάξει αφού σε μια συζήτηση μας 1 εβδομάδα μετά την αρχή την σχέσης του με την Σοφία μου είπε ότι χώρισαν. Η αλήθεια είναι ότι δεν στεναχωρήθηκα αφού μέχρι τότε η Σοφία ποτέ δεν κρατούσε σοβαρή σχέση. Δεν σταμάτησα να μιλάω με τον Δημήτρη και αυτό η Σοφία το ήξερε. Έτσι είπαμε να βγούμε μια μέρα έξω αυτό δεν το είπα στην αρχή στην Σοφία αλλά δεν μπορούσα να της το κρατήσω κρυφό αφού αν δεν της το έλεγα εγώ θα το μάθαινε από κάποιον άλλον. Μια μέρα λοιπόν πριν βγω με τον Δημήτρη βγήκα με την παρέα μου στην οποία φυσικά ήταν η Σοφία και εκεί της είπα για την έξοδο που κανόνισα. Προσπάθησε να το παίξει ήρεμη αλλά από την πρώτη λέξη που είπε κατάλαβα πως την πείραξε θυμάμαι χαρακτηριστικά τι μου είπε «πρόσεχε μην μπλέξεις με αυτόν» δεν με επηρέασε αυτό που άκουσα γιατί πίστευα ότι απλά δεν ήθελε να κάνω κάτι εγώ μαζί του γιατί τα είχανε, για αυτό το προσπέρασα και συνεχίσαμε την βόλτα μας. Εγώ  δεν συνέχισα την κουβέντα αλλά την έβλεπα ανήσυχη σαν να μην θέλει να βγω μαζί του όχι γιατί θα γινόταν κάτι αλλά από εγωισμό . Φυσικά και εγώ έκανα αυτό που ήθελα έτσι το επόμενο πρωί συναντήθηκα με τον Δημήτρη δεν πήγα μόνη μου γιατί θα ήταν περίεργο πήρα μια φίλη μου και αυτός έναν φίλο του.

How we finally end upOnde histórias criam vida. Descubra agora