Amour de ma vie

56 1 0
                                    


      Marea dragoste nu este mereu prima sau ultima. Dragostea vietii tale poate fi o poveste terminata cu mult timp in urma , o poveste pe care o pastrezi in adancul sufletului tau, o poveste pe care o protejezi ascunzand-o tot mai mult. O dragoste mereu prezenta, o dragoste care reinvie la fiecare pas pe care il faci in trecut, la fiecare privire pe care o arunci in urma. O poveste inchisa intre peretii inimii tale si redeschisa mereu de gandurile pline de dor. Nu toate povestile au final fericit. Nu toate povestile de dragoste sunt fara final. Nu toti cei pe care i-am iubit cel mai mult, nu toti cei care ne-au facut lumea sa vibreze , nu toti cei alaturi de care am trait la intensitate fiecare moment, ne tin acum de mana. Marile pasiuni sunt mereu fragile, marea dragostea este de fiecare data sensibila. Totul se poate sparge oricand in zeci de bucati.

      Dragosteii vietii tale nu ii poti ierta greselile. Marea dragoste nu supravietuieste minciunilor, tradarilor, este prea intens ce simti ca sa poti accepta ca sentimentele sa fie patate. Pui punct, pastrezi totul in inima ta, o iei de la capat, Abia dupa ani si ani, realizezi care poveste a fost deasupra tuturor, pentru ca intotdeauna actuala poveste pare mai magica decat orice alta poveste precedenta. Povestile precedente raman mereu inconjurate de spini, de orgolii, de tristetii, de cuvinte nespuse sau aruncate in vant, de rani si minciuni.

     Dragostea vietii tale, este rezultatul tuturor celorlalte povesti adunate, este suma tuturor pasiunilor,dorintelor, zambetelor si lacrimilor, suma tuturor emotiilor si sentimentelor ce-l pot incerca pe un om indragostit cu adevarat.

      Stau si ma intreb: oare care este cea mai mare durere care poate exista? Oamenii se refac repede dupa o boala sau dupa o pierdere. Pentru dureri avem medicamente, bani. Dar cand este vorba de suflet? Cand esti ranit in inima esti terminat, nu mai existi, dispari, esti gol si singur.. 

      E frumoasa perioada de asa zisa cucerire. Acel timp de inceput, cand Bety vede un baiat si nu il mai poate uita... Apoi intervin acele gesturi mici, cuvinte jucause, complimente.. toate menite sa-i dea un semn: "hei, te plac". Odata cu frumusetea si magicul acesta apare si pericolul... Indragostita fiind, se poate sa fi uitat ca nu il cunoaste suficient de bine pe M.  si se implica serios in relatie, chiar daca stie ca greseste si ca incepe cu stangul, cu secrete si ascunzisuri. Se pun in joc sentimente, energie, timp, resurse. Graba  aceasta insa duce deseori la despartiri urate. Ajunge sa il cunoasca cu adevarat pe M. in alt mod si sa nu ii mai placa. 

      Da, e frumos sa iubesti, dar asa cum spunea si Solomon: toate lucrurile sunt frumoase la vremea lor. Sa ai rabdare sa cunosti un om, sa poti avea incredere in el, sa fii sigur pe ceea ce simti. Asigura-te ca nu vei rani persoana pe care o iubesti.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 20, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Le journal d'une femmeWhere stories live. Discover now