Życie Senny w latarnii

19 2 2
                                    

Życie Senny w latarni było bardzo bolesne.
Widziała tam wiele okropnych rzeczy które wpłynęły na jej psychikę. Wszyscy więźniowie latarni byli poddawani okrutnym torturom.
Senna musiała żyć z myślą ze nigdy już nie zobaczy ukochanego. Jednak mimo to miała nadzieje, nadzieje na powrót do domu.
Latarnia nie tylko zmieniała jej tok myślenia, ale tez ją wzmocniła. Od tej pory nie była już słaba. Postanowiła ze za wszelką cenę musi się wydostać. W latarnii nauczyła się jednak jednej rzeczy, jak przetrwać. Nauczyła się tworzyć broń,która pozwalała kontrolować mrok. Mogła ona tworzyć zwierciadło które było portalem.
Dni mijały, a Senna coraz bardziej pragnęła wolności. Wiedziała ze nie może czekać aż ktoś ją uratuje wiec się nie poddawała dawała nadzieje wieźnią latarni. Tymczasem Thresh miał sny o Lucianie były to sny o ich miłości.
Thresh postanowił odnaleźć Luciana i rozkochać go w sobie, a potem więzić w latarni na zawsze. Jednak wiedział ze Lucian może się w nim nie zakochać, wiec musiał zastosować specjalne metody. Na początku zwabił Luciana do swojego domku.W drodze do chatki Puchatki Thresha Lucian próbował go zabić 20 razy, lecz niestety okazało się ze Akali jest wysłannikiem Thresha i powstrzymała Luciana od kopniecia demona. Akali chciała miłości ze strony strażnika łańcuchó, lecz on kochał Senne. Lucian kiedy dowiedział się o miłości jego ukochanej z potworem załamał się. Lecz nadal pamiętał ze zakochał się w Akali.Ona w nim też ale jednak bardziej kochała ona Thresha. Senna w tym czasie miała już dzieci z Threshem ale planowała wspólną przyszłość z Akali i zapomniała o Lucianie.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 28, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

LucianXSenna Love Forever.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz