#56

1.5K 82 35
                                    

Sg: yine gitmeyeceksin, değil mi?

Dae:Sence? Üzgünüm...

Sg:Onlarada anlatalım.

Dae: İstemiyorum.

Sg:Bende gitmeni istemiyorum!

Aslında gitmeme gerek yok, ama planlarımı gerçekleştirmek için gitmeliyim.

Dae:Sana bir önerim var. Ben bir süre gideceğim ve bu süre zarfında hâlâ senin ile iletişimde olucam. Ne dersin?

Sg: Bunu yapmam doğru ol-

Dae:Tabikide onlara yalan söylemeyeceksin. Sadece bir sürprize yardım edeceksin o kadar.

Sg:ne kadar bir süre? 5 ay? Veya 6?

Dae:Güldürme beni! Tam 3 yıl sadece.

Sg:Sen iyice saçmaladın. 3 yıl Tae için ne kadar zor farkında mısın?

Dae:Peki bir katil olarak anılmak,ve bunu küçüklüğünden beri yaşamanın benim için ne kadar zor olduğunun farkında mısın!

Bunları söylerken nefes nefese kalmıştım. Biraz empati yapamazlar mı? Çok mu zor? İnsanlar kendilerini düşünürken,karşıdakine ne olacağını düşünmüyor...

Peki ben aynısını yapınca neden bu kadar kötü olarak görülüyorum!

Şimdi ne yapacağım...

Young-Nam bitti.

Dae oldum.

Şimdi?

Ve artık Young-Nam olmaya devam edicem. Yani gidiyorum...

Dae: Sağol,hem gitsem bile Tae'nin her anında olacağım.

Sg:Görüşürüz,seni unutamayız,bunu bil.

Birbirimize son kez bakıp gülümsedikten sonra arkamı dönüp,yola baktım. Ya yapamazsam? Geri dönemezsem? Ya belkide yalansa her şey?...

1 ay sonra-

Bu olaydan sonra sözleşme hemen bitirildi. Çünkü V'nin hayatı tehlikede olduğu için. Ve bir kaç mahkeme sonucu özgür kaldım. Şu an havaalanına gidiyorum.

Bazen düşünüyorum da

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bazen düşünüyorum da... Tae'ye zarar verdiğime inanmaları bile belki benim suçum? Sence? Yani Artık bunları okuyan her kimse...

















/Hızlı geçiyorum :)/
/5 yıl sonra/

Selam! Beni tanıdınız mı? Ben Young-Nam! Evet! Başardım! Bir mesleğim ve gerçekleşmesi gereken bazı şeyler var.

Farkettim de 5 yıl olmuş... Aslında bir sevgilim oldu. Bu kim derseniz şu kadarını söylerim ki,tanıdık. Yani eskiden arkadaş olupta sonradan bana açılan biri.

Kabul etmemin sebebi kendimi sürekli Tae'yi düşünerek üzmek istemem.

Ve tabikide Kore'ye geri dönüyorum. Ben yokken çok şey olmuş. Suga ile 1 yıldır konuşmuyoruz.

Bekleyin... Küçük bir görüşmem var.

Y:(Young-Nam):Günaydın

Lj:Sanada

Y:Yüzündeki gülümsemeyi hissediyorum. Kapat o ağzını!

Lj:Abartma! Sadece seninle bu kadar ilerleyebileceğimizi düşünmemiştim o kadar

Y:Bende

Lj:Hey! Korede bende yanında olucam. En ufak bir göz yaşı falan dökersen seni Han Nehrinden aşağı atarım ona göre. Ve Jimin ile ilgili planlarını değiştirsen?

Y:O konuyu düşünüyorum. Jimin'den emin değilim zaten. Merak etme. Hem neden ağlayım!

Lj:Eee...görüşürüz

Kapattı. Neyse ben bavul hazırlasam daha iyi.

Bir dakika...

Anlık telefona gelen mesajla nefesim kesildi.

Suga?!










Oy ve yorum atmayı unutmayın finale 4 bölüm kaldı🖤🖤Sizi çok seviyorum görüşmek üzere.
🖤🌙sevgiler...

BTS 8. ÜYE #Wattsy 2019{Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin